Kampanie Google Ads (AdWords)- PPC

Wyobraź sobie, że użytkownikowi poczty Gmail, który akurat wymienia z kimś emaile na temat zakupu nowego laptopa, tuż pod oknem wpisywania wiadomości wyświetli się reklama Twojego sklepu internetowego z laptopami… Potrafimy to zrobić.

 

Jako Certyfikowany Partner Google znamy działanie systemu Google Ads – PPC (Pay Per Click) od kuchni. Jeżeli więc zależy Ci na wysokiej skuteczności, szybkich efektach i dokładnych raportach z przebiegu działań reklamowych prowadzonych w Internecie, skorzystaj z możliwości kampanii linków sponsorowanych (reklamy Google Ads).

 

Linki sponsorowane

 

Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce wraz z naturalnymi wynikami, po wpisaniu przez Twojego Klienta określonych haseł czy fraz. Kampania Google Ads jest zatem najmniej inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje na Twoją stronę użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą.

 

Ponadto w ramach systemu Google Google Ads istnieje możliwość emisji linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google, w skład której wchodzą tysiące stron internetowych, w tym bardzo znane portale o wysokiej oglądalności. Otwiera to przed Tobą zupełnie nowe, bardzo szerokie możliwości pozyskiwania Klientów.

 

Nie bez powodu reklamy Google Ads uważane są za jedne z najbardziej skutecznych linków sponsorowanych – docierają do milionów internautów każdego dnia, a firmy decydujące się na ich wykorzystanie, praktycznie od razu zauważają zwiększenie zainteresowania swoją ofertą.

 

Kompleksowa pomoc

 

W agencji Internetica wiemy, jak zapewnić Klientom kompleksową pomoc, zarówno na etapie projektowania kampanii Google Ads, jak i jej pełnej realizacji. Dzięki temu szybko, wygodnie i tanio wyniesiesz swoją stronę internetową na najbardziej widoczne pozycje. My zadbamy o wszystko, więc nie martw się, że Twoja reklama nie przyniesie oczekiwanych efektów – z nami zyskujesz gwarancję pełnej skuteczności!

 

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads?

 

  • Nie tracisz czasu – skupiasz się na prowadzeniu biznesu, a nie ćwiczeniu znajomości Google Ads

 

  • Opłacalność kampanii – sposób, w jaki prowadzona jest kampania linków sponsorowanych wpływa na jej cenę; działamy tak, aby ponoszony przez Ciebie koszt kliknięcia w reklamę był jak najniższy

 

  • Konkretny plan – kampanie reklamowe Google Ads przeprowadzamy według ściśle przemyślanej strategii; bierzemy pod uwagę Twój budżet, charakter oferowanych produktów i usług oraz oczekiwania grup odbiorców; dokładnie precyzujemy frazy, według których ma być wyświetlana reklama Google Ads

 

  • Indywidualna opieka – służymy radą i pomocą, monitorujemy efekt Twojej kampanii oraz stan kliknięć w reklamy Google Ads

 

  • Szeroki zasięg – kampanie linków sponsorowanych realizujemy nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również Onet.pl czy Netsprint (Wirtualna Polska), dzięki czemu Twoja reklama jest widoczna w najważniejszych wyszukiwarkach w Polsce

 

 

W ramach programu Google Ads przeprowadzamy również:

 

  • Akcje reklamowe na powiązanych tematycznie stronach internetowych – wybierasz listę interesujących Cię serwisów internetowych, a my zamieszczamy na nich reklamę Twojej firmy w formie sponsorowanych boksów

 

  • Kampanie remarketingowe – skłaniamy potencjalnych Klientów do powrotu na Twoją stronę internetową

 

Pamiętaj, że:

 

  • Płacisz tylko za kliknięcie w sponsorowany link i wejście potencjalnego Klienta na Twoją stronę, a nie za samo wyświetlenie reklamy Google Ads

 

  • Kampanię linków sponsorowanych możemy dowolnie modyfikować podczas jej trwania – zmieniać treść linków reklamowych, dodawać lub usuwać hasła lub na nowo dostosować kampanię do Twoich aktualnych możliwości budżetowych

 

Bardzo popularną i skuteczną formą reklam Google Ads jest remarketing. Umożliwia on „śledzenie” reklamami każdego użytkownika, który odwiedził wcześniej stronę WWW reklamodawcy.

 

Nasz certyfikat Partnera Google:

 

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Analytics – nadawanie uprawnień » Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Reklamy produktowe dla sklepów online »   Szukając w Internecie interesujących Cię produktów z pewnością trafiłeś na reklamę w postaci zdjęcia i ceny... czytaj więcej

Wymagania dla kampanii produktowych »   W poprzednim artykule wymieniliśmy zalety reklam produktowych dla sklepów online. Teraz opowiemy kilka słów o tym,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Kiedy dokonać re-designu strony internetowej lub stworzyć nową? Na podstawie czego stwierdzić, że strona internetowa wymaga odświeżenia?   Oczywiście najlepiej jest zwrócić się do... czytaj więcej
Kupony AdWords i korzystanie z nich Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Do konta... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno