Kampanie Google Ads (AdWords)- PPC

Wyobraź sobie, że użytkownikowi poczty Gmail, który akurat wymienia z kimś emaile na temat zakupu nowego laptopa, tuż pod oknem wpisywania wiadomości wyświetli się reklama Twojego sklepu internetowego z laptopami… Potrafimy to zrobić.

 

Jako Certyfikowany Partner Google znamy działanie systemu Google Ads – PPC (Pay Per Click) od kuchni. Jeżeli więc zależy Ci na wysokiej skuteczności, szybkich efektach i dokładnych raportach z przebiegu działań reklamowych prowadzonych w Internecie, skorzystaj z możliwości kampanii linków sponsorowanych (reklamy Google Ads).

 

Linki sponsorowane

 

Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce wraz z naturalnymi wynikami, po wpisaniu przez Twojego Klienta określonych haseł czy fraz. Kampania Google Ads jest zatem najmniej inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje na Twoją stronę użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą.

 

Ponadto w ramach systemu Google Google Ads istnieje możliwość emisji linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google, w skład której wchodzą tysiące stron internetowych, w tym bardzo znane portale o wysokiej oglądalności. Otwiera to przed Tobą zupełnie nowe, bardzo szerokie możliwości pozyskiwania Klientów.

 

Nie bez powodu reklamy Google Ads uważane są za jedne z najbardziej skutecznych linków sponsorowanych – docierają do milionów internautów każdego dnia, a firmy decydujące się na ich wykorzystanie, praktycznie od razu zauważają zwiększenie zainteresowania swoją ofertą.

 

Kompleksowa pomoc

 

W agencji Internetica wiemy, jak zapewnić Klientom kompleksową pomoc, zarówno na etapie projektowania kampanii Google Ads, jak i jej pełnej realizacji. Dzięki temu szybko, wygodnie i tanio wyniesiesz swoją stronę internetową na najbardziej widoczne pozycje. My zadbamy o wszystko, więc nie martw się, że Twoja reklama nie przyniesie oczekiwanych efektów – z nami zyskujesz gwarancję pełnej skuteczności!

 

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads?

 

  • Nie tracisz czasu – skupiasz się na prowadzeniu biznesu, a nie ćwiczeniu znajomości Google Ads

 

  • Opłacalność kampanii – sposób, w jaki prowadzona jest kampania linków sponsorowanych wpływa na jej cenę; działamy tak, aby ponoszony przez Ciebie koszt kliknięcia w reklamę był jak najniższy

 

  • Konkretny plan – kampanie reklamowe Google Ads przeprowadzamy według ściśle przemyślanej strategii; bierzemy pod uwagę Twój budżet, charakter oferowanych produktów i usług oraz oczekiwania grup odbiorców; dokładnie precyzujemy frazy, według których ma być wyświetlana reklama Google Ads

 

  • Indywidualna opieka – służymy radą i pomocą, monitorujemy efekt Twojej kampanii oraz stan kliknięć w reklamy Google Ads

 

  • Szeroki zasięg – kampanie linków sponsorowanych realizujemy nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również Onet.pl czy Netsprint (Wirtualna Polska), dzięki czemu Twoja reklama jest widoczna w najważniejszych wyszukiwarkach w Polsce

 

 

W ramach programu Google Ads przeprowadzamy również:

 

  • Akcje reklamowe na powiązanych tematycznie stronach internetowych – wybierasz listę interesujących Cię serwisów internetowych, a my zamieszczamy na nich reklamę Twojej firmy w formie sponsorowanych boksów

 

  • Kampanie remarketingowe – skłaniamy potencjalnych Klientów do powrotu na Twoją stronę internetową

 

Pamiętaj, że:

 

  • Płacisz tylko za kliknięcie w sponsorowany link i wejście potencjalnego Klienta na Twoją stronę, a nie za samo wyświetlenie reklamy Google Ads

 

  • Kampanię linków sponsorowanych możemy dowolnie modyfikować podczas jej trwania – zmieniać treść linków reklamowych, dodawać lub usuwać hasła lub na nowo dostosować kampanię do Twoich aktualnych możliwości budżetowych

 

Bardzo popularną i skuteczną formą reklam Google Ads jest remarketing. Umożliwia on „śledzenie” reklamami każdego użytkownika, który odwiedził wcześniej stronę WWW reklamodawcy.

 

Nasz certyfikat Partnera Google:

 

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Analytics – nadawanie uprawnień »   Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta »   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Reklamy produktowe dla sklepów online »   Szukając w Internecie interesujących Cię produktów z pewnością trafiłeś na reklamę w postaci zdjęcia i ceny... czytaj więcej

Wymagania dla kampanii produktowych »   W poprzednim artykule wymieniliśmy zalety reklam produktowych dla sklepów online. Teraz opowiemy kilka słów o tym,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Wykorzystanie Social Media w świecie mody i kosmetyków   Branża mody na przestrzeni ostatnich latach notuje ciągły wzrost popularności. Mimo olbrzymiej konkurencji, przybywa... czytaj więcej
Czym są słowa kluczowe i jak je dobierać?   Słowa kluczowe, nazywane także frazami kluczowymi czy hasłami kluczowymi, to absolutna podstawa tworzenia reklamy... czytaj więcej
Jak powinny wyglądać zachęcające banery AdWords? AdWords to jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej, określana inaczej mianem linków sponsorowanych. AdWords jako... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno