e-PR

Działania Public Relations w internecie  nabierają dziś nowego znaczenia. Dotarcie do klientów, kontrahentów i opinii publicznej staje się dzięki temu jeszcze łatwiejsze, a treści są dostępne od razu po ich opublikowaniu. Zaawansowane rozwiązania upraszczają w związku z tym dystrybucję treści i zwiększają jej zasięg (zarówno w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym, jak i wewnętrznym) poprzez narzędzia udostępnione przez internet.

 

Nasza agencja SEO i SEM koncentruje się na oferowaniu profesjonalnej obsługi w ramach ePR. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu (także w powiązanych sektorach, jak marketing szeptany czy social media marketing), jesteśmy w stanie skutecznie promować Twoją firmę, dbając o jej pozytywny wizerunek, budując społeczności internetowe i zwiększając rozpoznawalność marki.

 

Stosujemy sprawdzone przez nas narzędzia ePR:

  • Dzięki profesjonalnym narzędziom możemy śledzić opinie i wzmianki na temat Twojej firmy oraz natychmiast na nie reagować – wiemy, jak dyskretnie promować firmy w przestrzeni wirtualnej, wzbudzać zainteresowanie i przyciągać nowych Klientów

  • Mailing – przygotowujemy newslettery i tworzymy dla Twojej firmy różne rodzaje komunikacji e-mailowej, aby zapewnić Ci stały kontakt z Twoimi odbiorcami.

  • NPRS (Net PR Synergy) – zarządzamy komunikatami PR z użyciem narzędzi do pozycjonowania, aby promować obraną strategię Public Relations z użyciem słów kluczowych w wyszukiwarkach internetowych.

  • Akcje w mediach społecznościowych – wiemy, jak przygotować atrakcyjny fan page, prowadzić konkursy i komunikować się z Klientami na Facebooku.

 

Nasze działania w ramach ePR zawsze opierają się na dokładnej analizie sytuacji. Dzięki temu możemy dobrać najskuteczniejszą formę przekazu i zagwarantować Ci zbudowanie dobrych relacji z Twoimi Klientami, Kontrahentami i innymi odbiorcami.

Stale trzymamy rękę na pulsie, by w porę reagować. W ten sposób prowadzone przez nas czynności dają optymalne efekty – Twoja firma będzie dobrze rozpoznawalna i będzie koncentrowała wokół siebie lojalną społeczność.

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce » SEO sklepu internetowego - 6 złotych zasad   Pozycjonowanie to maraton, a nie sprint, a do każdego długiego biegu... czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? » Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Fragmenty rozszerzone
Czym są i jak je wykorzystać?
Atrakcyjny i wyróżniający opis strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google to sposób, aby jednocześnie pomóc lepiej... czytaj więcej
Duplicate content Duplicate content
Czym jest i dlaczego jest zły?
O zjawisku duplicate content pisaliśmy już trochę w artykule „Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników... czytaj więcej
Analiza strony internetowej klienta Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz