Do czego służy planer słów kluczowych?

28 stycznia 2018

Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w odniesieniu do prowadzonych już kampanii. W takich sytuacjach przydaje się tzw. „planer słów kluczowych” udostępniony przez Google w ramach AdWords.

Planer słów kluczowych to specjalne narzędzie do tworzenia nowych słów kluczowych na potrzeby nowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala również na rozwijanie już działających kampanii. Narzędzie to jest udostępnione całkowicie bezpłatnie użytkownikom AdWords. Dostęp do planera znajduje się w karcie „Narzędzia” w menu konta AdWords pod przyciskiem „Planer słów kluczowych”.

W planerze znajdują się propozycje słów kluczowych oraz reklam, które mogą być wykorzystane w promocji. Pozwala on również na sprawdzenie historycznych statystyk dla danych stron oraz prognozowanej skuteczności listy fraz kluczowych. Na jego podstawie można też ustalać budżet kampanii i konkurencyjne stawki.

Chociaż planer słów kluczowych to kopalnia pomysłów na słowa kluczowe dla danej strony internetowej, realna efektywność prowadzonej na ich podstawie kampanii może być zróżnicowana. O jej skuteczności decydują także inne czynniki, między innymi wyznaczony budżet, dany produkt czy usługa, stawki, jak również zachowania Klientów.

W agencji Internetica służymy kompleksową pomocą w dobieraniu słów kluczowych. Bazujemy na wskazaniach z planera Google AdWords, jednak zawsze dokładnie sprawdzamy słowa kluczowe pod kątem ich potencjalnej skuteczności w powiązaniu z innymi kryteriami kampanii. Własnie to sprawia, że nasze działania są tak skuteczne!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Fragmenty rozszerzone
Czym są i jak je wykorzystać?
  Atrakcyjny i wyróżniający opis strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google to sposób, aby jednocześnie pomóc... czytaj więcej
Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto?   Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i... czytaj więcej
Duplicate content Duplicate content
Czym jest i dlaczego jest zły?
  O zjawisku duplicate content pisaliśmy już trochę w artykule „Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę „za efekt”
Zamknij okno