Co może zrobić dla ciebie agencja AdWords?

1 lutego 2018

Masz pytania?

Współpraca z agencją wyspecjalizowaną w prowadzeniu kampanii marketingu internetowego jest przyszłościową inwestycją. To właśnie dzięki niej można jeszcze skuteczniej prowadzić działania promocyjne w przestrzeni wirtualnej, docierając do precyzyjnie oznaczonej grupy docelowej. Korzystanie z takiego rozwiązania ma zatem wiele zalet – sprawdź, co może zrobić dla Ciebie profesjonalna agencja AdWords

Zakres usług świadczonych w ramach kampanii e-marketingowych jest bardzo szeroki. Dopasujemy je indywidualnie do Twoich potrzeb, aby zapewnić Ci oczekiwane efekty bez przepłacania.

Agencja AdWords może zrealizować dla Ciebie następujące zadania:

  • wykonać audyt strony internetowej i jej optymalizację w celu poprawy jej funkcjonalności i użyteczności;

  • zaprojektować kampanię linków sponsorowanych AdWords – założyć potrzebne konta, dobrać odpowiednie frazy kluczowe;

  • wdrożyć kampanię zgodnie z wcześniejszymi założeniami;

  • nadzorować i regularnie raportować wyniki dotyczące danej kampanii;

  • zasugerować uzupełniające metody promocji strony;

  • odpowiadać na wszystkie dodatkowe pytania związane z prowadzonymi czynnościami.

W agencji Internetica jesteśmy zawsze skoncentrowani na celach i potrzebach naszych Klientów. Właśnie dlatego współpraca z nami to dobra decyzja. Grono naszych doświadczonych specjalistów na co dzień śledzi trendy i korzysta z najnowszych technologii, dzięki czemu możemy prowadzić działania reklamowe jeszcze skuteczniej w korzystnych cenach. Współpraca z naszą agencją AdWords będzie dla Twojej firmy inwestycją, która błyskawicznie się zwróci!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej
Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto?   Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i... czytaj więcej
Jak voice search zmieni SEO i rynek reklamy online? Popularność wyszukiwania głosowego   Według udostępnionych na blogu Google danych, w 2014 roku z opcji voice search... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno