Co dzięki Google AdWords może zyskać twoja firma?

19 stycznia 2018
office 625893 1920

Masz pytania?

Chcesz skuteczniej promować swoje strony internetowe? Teraz możesz zrobić to bez problemu z Google AdWords oraz agencją Internetica – zadbamy o to, aby spełnić wszystkie Twoje wymagania oraz umożliwić Ci uzyskanie optymalnego efektu bez przepłacania.

Za sprawą kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, firma firma może wypromować się skutecznie w wyszukiwarce internetowej. Reklama wyświetla się w okienkach nad wynikami wyszukiwania i obok nich, dzięki czemu od razu rzuca się w oczy. Ale to niejedyna zaleta tej metody.

Główne zalety kampanii Google AdWords:

  • Doskonała widoczność – reklama wyświetla się od razu po wpisaniu do wyszukiwarki konkretnych słów kluczowych, określonych przez reklamodawcę.

  • Precyzyjna grupa docelowa – reklama dociera tylko do osób zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami, co podnosi jej skuteczność.

  • Elastyczność – reklama może być indywidulnie dopasowana do Twoich potrzeb i wyznaczonego przez Ciebie budżetu reklamowego.

  • Możliwość reklamy lokalnej – Google AdWords mogą być wyświetlane tylko w określonych regionach lub miastach.

  • Możliwość określenia czasu wyświetlania reklamy – reklama będzie widoczna tylko w wyznaczonych przez Ciebie momentach.

  • Dogodna forma rozliczeń – Google AdWords to reklama PPC, bazująca na systemie płatności za kliknięcie, dlatego nie płacisz za jej samo wyświetlanie, tylko za działania, podjęte w sieci przez Twoich potencjalnych Klientów.

  • Natychmiastowa widoczność – reklama widoczna jest od razu po uruchomieniu kampanii.

Dzięki Google AdWords, dotrzesz ze swoją ofertą do jeszcze większej liczby potencjalnych Klientów. W ten sposób promujesz się skutecznie, ale bez przeznaczania na ten cel wysokich kwot – możesz wyznaczyć limit budżetowy danej kampanii bez obawy, że działania reklamowe okażą się zbyt kosztowne dla Twojej firmy. Skorzystaj z pomocy specjalistów z agencji Internetica – zajmiemy się dla Ciebie wszystkim. Zapraszamy!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Duplicate content Duplicate content
Czym jest i dlaczego jest zły?
  O zjawisku duplicate content pisaliśmy już trochę w artykule „Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników... czytaj więcej
transport Logistyka i przegląd techniczny w pozycjonowaniu
Czyli case study firmy transportowej
Jeden z naszych klientów prowadzi firmę transportowo-logistyczną. Świadczy on usługi na terenie Polski oraz na rynku... czytaj więcej
Reklamy B2B na Facebook’u. Jak robić je dobrze Reklamy B2B na Facebook’u. Jak robić je dobrze? Jakie cele może realizować reklama na Facebook’u w sektorze B2B?   Media społecznościowe są potężnym... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno