Co dzięki Google AdWords może zyskać twoja firma?

19 stycznia 2018

Masz pytania?

Chcesz skuteczniej promować swoje strony internetowe? Teraz możesz zrobić to bez problemu z Google AdWords oraz agencją Internetica – zadbamy o to, aby spełnić wszystkie Twoje wymagania oraz umożliwić Ci uzyskanie optymalnego efektu bez przepłacania.

Za sprawą kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, firma firma może wypromować się skutecznie w wyszukiwarce internetowej. Reklama wyświetla się w okienkach nad wynikami wyszukiwania i obok nich, dzięki czemu od razu rzuca się w oczy. Ale to niejedyna zaleta tej metody.

Główne zalety kampanii Google AdWords:

  • Doskonała widoczność – reklama wyświetla się od razu po wpisaniu do wyszukiwarki konkretnych słów kluczowych, określonych przez reklamodawcę.

  • Precyzyjna grupa docelowa – reklama dociera tylko do osób zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami, co podnosi jej skuteczność.

  • Elastyczność – reklama może być indywidulnie dopasowana do Twoich potrzeb i wyznaczonego przez Ciebie budżetu reklamowego.

  • Możliwość reklamy lokalnej – Google AdWords mogą być wyświetlane tylko w określonych regionach lub miastach.

  • Możliwość określenia czasu wyświetlania reklamy – reklama będzie widoczna tylko w wyznaczonych przez Ciebie momentach.

  • Dogodna forma rozliczeń – Google AdWords to reklama PPC, bazująca na systemie płatności za kliknięcie, dlatego nie płacisz za jej samo wyświetlanie, tylko za działania, podjęte w sieci przez Twoich potencjalnych Klientów.

  • Natychmiastowa widoczność – reklama widoczna jest od razu po uruchomieniu kampanii.

Dzięki Google AdWords, dotrzesz ze swoją ofertą do jeszcze większej liczby potencjalnych Klientów. W ten sposób promujesz się skutecznie, ale bez przeznaczania na ten cel wysokich kwot – możesz wyznaczyć limit budżetowy danej kampanii bez obawy, że działania reklamowe okażą się zbyt kosztowne dla Twojej firmy. Skorzystaj z pomocy specjalistów z agencji Internetica – zajmiemy się dla Ciebie wszystkim. Zapraszamy!

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce SEO sklepu internetowego - 6 złotych zasad   Pozycjonowanie to maraton, a nie sprint, a do każdego długiego biegu... czytaj więcej
Czy to już naprawdę koniec google+ Czy to już definitywny koniec Google +? O Google + mówiło się jako powstającej dla Facebooka konkurencji. Serwis społecznościowy od internetowego giganta w wersji... czytaj więcej
Pozycjonowanie sklepu internetowego – dobór fraz   Zgodnie z regułą pareto 20% fraz generuje 80% sprzedaży i to właśnie należy mieć w pamięci przygotowując... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno