Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety

5
(1)


Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych, rozbudowanych słów kluczowych, które precyzyjnie określają przedmiot poszukiwań. Są one rzadziej wyszukiwane przez internautów, a przez to mniej konkurencyjne i tym samym łatwiejsze w pozycjonowaniu.

Po uzyskaniu wysokich pozycji generują one lepszy ruch na stronie internetowej, i właśnie z tego powodu szerokie pozycjonowanie cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców zainteresowanych SEO.

Zalety szerokiego pozycjonowania

Mocne strony pozycjonowania typu long tail to m.in.:

  • Większa konwersja – sprawia, że pozycjonowanie jest bardziej efektywne, a na stronę trafiają użytkownicy realnie zainteresowani zakupem danych produktów i usług.

  • Dywersyfikacja efektów – pozycjonowanie tylko na krótkie i popularne frazy nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty, dlatego uzupełnienie promocji o rozbudowane frazy pozwala na poprawę wyników.

  • Dotarcie do precyzyjnie określonej grupy docelowej – rozbudowanie frazy umożliwia zwrócenie się do tych Klientów, którzy będą najbardziej zainteresowani daną ofertą.

  • Relatywnie niskie koszty – ze względu na niższą konkurencyjność fraz long tail, ich pozycjonowanie jest tańsze.

  • Większe bezpieczeństwo – szerokie pozycjonowanie jest bezpieczniejsze ponieważ,wyszukiwarka interpretuje je jako bardziej naturalne.

  • Generowanie ruchu na całej stronie – internauci trafiają nie tylko na stronę główną, ale również na podstrony.

  • Wyższa jakość kierowanego ruchu – współczynnik odrzuceń strony przez internautów jest niższy, za to zwiększa się liczba odwiedzanych podstron oraz wydłuża się czas spędzony na stronie.

Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnych usług szerokiego pozycjonowania w agencji Internetica!

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

CEO

Hubert Wasilewski

Team Leader DOK

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Andrzej Antoszewski

Opiekun Klienta

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Maria Buchowiecka

Doradca Klienta

Kamila Czerwonka

Sales Development Representative

Karolina Wasztyl

Spec. SEO

Dawid Kotowicz

Specjalista SEO

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn