Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety

5
(1)


Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych, rozbudowanych słów kluczowych, które precyzyjnie określają przedmiot poszukiwań. Są one rzadziej wyszukiwane przez internautów, a przez to mniej konkurencyjne i tym samym łatwiejsze w pozycjonowaniu.

Po uzyskaniu wysokich pozycji generują one lepszy ruch na stronie internetowej, i właśnie z tego powodu szerokie pozycjonowanie cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców zainteresowanych SEO.

Zalety szerokiego pozycjonowania

Mocne strony pozycjonowania typu long tail to m.in.:

  • Większa konwersja – sprawia, że pozycjonowanie jest bardziej efektywne, a na stronę trafiają użytkownicy realnie zainteresowani zakupem danych produktów i usług.

  • Dywersyfikacja efektów – pozycjonowanie tylko na krótkie i popularne frazy nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty, dlatego uzupełnienie promocji o rozbudowane frazy pozwala na poprawę wyników.

  • Dotarcie do precyzyjnie określonej grupy docelowej – rozbudowanie frazy umożliwia zwrócenie się do tych Klientów, którzy będą najbardziej zainteresowani daną ofertą.

  • Relatywnie niskie koszty – ze względu na niższą konkurencyjność fraz long tail, ich pozycjonowanie jest tańsze.

  • Większe bezpieczeństwo – szerokie pozycjonowanie jest bezpieczniejsze ponieważ,wyszukiwarka interpretuje je jako bardziej naturalne.

  • Generowanie ruchu na całej stronie – internauci trafiają nie tylko na stronę główną, ale również na podstrony.

  • Wyższa jakość kierowanego ruchu – współczynnik odrzuceń strony przez internautów jest niższy, za to zwiększa się liczba odwiedzanych podstron oraz wydłuża się czas spędzony na stronie.

Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnych usług szerokiego pozycjonowania w agencji Internetica!

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Nasze rekomendacje

Krajowa Izba Fizjoterapeutów
Hotel Warszawianka
Ifon
Fundacja TVN
Mostostal
Exira
Rhenus

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Rafał Gawor

SEO Team Leader

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Andrzej Antoszewski

Starszy Doradca Klienta

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Adam Biały

Specjalista SEO

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Piotr Młynarczyk

Specjalista ds. Social Media

Katarzyna Bogucka

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2022 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.