W jaki sposób zadbać o promocję kobiecych branż w Internecie?

5
(1)


 

Podstawa to strona internetowa

Jest Twoją wirtualną wizytówką i większość Internautek, trafiając na reklamę w social media, sprawdzi dodatkowo Twój adres, aby dowiedzieć się więcej. Dostosuj stronę lub sklep internetowy do swojej grupy docelowej oraz produktów i usług, które proponujesz. Jeżeli Twój produkt jest ekskluzywny to spraw, aby w oczach klientek rzeczywiście na taki wyglądał. Z kolei jeżeli Twoją przewagę stanowi cena, unikaj zbyt „wyszukanej” grafiki, aby nie odstraszyć potencjalnych klientek.

Social Media

Aktywnie prowadź profile w social media, np. Instagram, Facebook, Pinterest. Zadbaj o to, by zdjęcia były estetyczne i dobrej jakości. Panie na pewno to docenią i jeżeli odpowiednio je zachęcisz, zaangażują się pod postami, tym samym zwiększając Twoje zasięgi.

Pokaż jakich efektów mogą spodziewać się klientki po skorzystaniu z Twojej usługi lub produktu. Instagram wyjątkowo dobrze sprawdza się w przypadku branży modowej, beauty i fit. Najważniejszy będzie tu wizualny content, więcej tekstu możesz umieścić na Facebooku.

Dostosuj styl komunikacji w social media do Twojej głównej grupy docelowej. Kobiety w wieku 40+ niekoniecznie pozytywnie przyjmą narrację skierowaną do nastolatek.

Wykorzystaj influencerów do promocji marki

Internauci, zwłaszcza kobiety, przed zakupem często sięgają po opinie innych. Dlatego dobra ocena na popularnych portalach, pozytywna opinia blogera, czy oznaczenie Twojego produktu na profilu znanej osoby, może pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność marki oraz zwiększyć zaufanie do firmy. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z celebrytami, przygotuj się na wysokie stawki.

W wyborze influencerów kieruj się liczbą lajków i komentarzy na ich profilach, częstotliwością publikacji, jakością publikowanego contentu oraz interakcjami z fanami.

Prowadź bloga lub publikuj artykuły sponsorowane

Dzielenie się wiedzą oraz wskazówkami, pomoże budować Twój wizerunek specjalisty w swojej dziedzinie

Tym samym klientkom łatwiej będzie Ci zaufać. W artykułach możesz odpowiadać na najczęściej zadawane pytania czy powoływać się na własne doświadczenia. Jeżeli możesz sobie pozwolić na większe koszty, poszukaj popularnych wśród kobiet portali i opublikuj tam artykuł z odniesieniem do Twojej strony czy z prezentacją produktu.

Staraj się, aby artykuł odpowiadał na potrzeby Internautek, a nie był stricte reklamą. Publikacja artykułów na blogu czy też na zewnętrznych portalach, wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego.

You Tube

Prowadzenie własnego kanału jest co prawda czasochłonne, ale skuteczne. Jest dobrym sposobem dotarcia do młodych osób, które niekoniecznie lubią czytać obszerne artykuły. Jeżeli nie masz pomysłu na własne nagrania, poszukaj popularnych youtuberów, z którymi możesz nawiązać współpracę.

Recenzja w formie wideo może okazać się skuteczniejsza niż zdjęcie na Instagramie. Najlepiej oczywiście korzystać z kilku kanałów jednocześnie.

Podsumowując - promocję branży skierowanej do kobiet skup głównie na social media. Pamiętaj jednak, że konkurencja jest duża, a w związku z tym musisz zadbać o ciekawy content, który idealnie trafi do Twojej grupy docelowej. Nie bój się testować nowych pomysłów i organizować konkursów. Jeżeli masz taką możliwość, prowadź działania wielokanałowe i angażuj influncerów.

 

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

CEO

Hubert Wasilewski

Team Leader DOK

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Andrzej Antoszewski

Opiekun Klienta

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Maria Buchowiecka

Partnership Manager

Kamila Czerwonka

Sales Development Representative

Karolina Wasztyl

Spec. SEO

Dawid Kotowicz

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn