Strona główna / Blog / Czym są słowa kluczowe i jak je dobierać?
Słowa kluczowe, nazywane także frazami kluczowymi czy hasłami kluczowymi, to absolutna podstawa tworzenia reklamy internetowej z wykorzystaniem wyszukiwarek. Znajdują one szczególne zastosowanie w SEO, czyli w optymalizacji oraz pozycjonowaniu stron www, a także w Google AdWords, czyli kampaniach linków sponsorowanych. Bez odpowiednio dobranych słów kluczowych trudno mówić o skuteczności reklam tego rodzaju!
Słowami kluczowymi nazywa się takie słowa, które jak najwierniej określają zawartość danej strony internetowej oraz pokrywają się z zapytaniem internauty w wyszukiwarce.
Słowa kluczowe można podzielić na:
Źródeł słów kluczowych jest bardzo wiele, ale warto pamiętać, że nie wszystkie słowa kluczowe są tak samo skuteczne.
Przy ich doborze warto wziąć pod uwagę:
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 3 / 5. Liczba głosów: 2
Prezes Zarządu
Manager Działu Obsługi Klienta
Starszy Specjalista SEO
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Asystent Działu Sprzedaży
Sprawdź która platforma będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Pobierz darmowy e-bookOtrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.