Strona główna / Blog / Czym są słowa kluczowe i jak je dobierać?
Słowa kluczowe, nazywane także frazami kluczowymi czy hasłami kluczowymi, to absolutna podstawa tworzenia reklamy internetowej z wykorzystaniem wyszukiwarek. Znajdują one szczególne zastosowanie w SEO, czyli w optymalizacji oraz pozycjonowaniu stron www, a także w Google AdWords (słowa kluczowe AdWords), czyli kampaniach linków sponsorowanych. Bez odpowiednio dobranych słów kluczowych trudno mówić o skuteczności reklam tego rodzaju!
Co to jest słowo kluczowe? Czy słowo kluczowe to to samo co wyszukiwane hasło? Słowami kluczowymi nazywa się takie słowa, które jak najwierniej określają zawartość danej strony internetowej oraz pokrywają się z zapytaniem internauty w wyszukiwarce.
Słowa kluczowe można podzielić na:
Źródeł słów kluczowych jest bardzo wiele, ale warto pamiętać, że nie wszystkie słowa kluczowe są tak samo skuteczne.
Przy ich doborze warto wziąć pod uwagę np. AdWords słowa kluczowe:
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 21
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Partnership Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.