Strona główna / Blog / Skuteczna reklama sklepu internetowego
Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to gwarancja zarówno większego ruchu, konwersji, jak i sprzedaży. Jednak sama wyszukiwarka może nie wystarczyć. Aby osiągnąć pełnię sukcesu należy połączyć wiele różnych kanałów, które będą się wspierały i uzupełniały.
Doskonale sprawdza się łączenie wielu różnych form promocji:
Większość działań skupia się na wyszukiwarce Google, która dominuje na polskim rynku. Klienci korzystają z niej w poszukiwaniu różnych produktów czy usług i właśnie tą drogą mogą dotrzeć do Twojego sklepu. By mogło tak się stać, niezbędna jest właściwa optymalizacja strony internetowej, a następnie jej pozycjonowanie.
W artykule 6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce przedstawiamy rozwiązania, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w Google.
W przypadku sklepów internetowych bardzo dobre efekty daje także pozycjonowanie long tail, czyli tzw. “długi ogon” – fraz kluczowych do pozycjonowania jest w tym przypadku odpowiednio więcej, ponieważ odnoszą się one do większej liczby produktów w ofercie. Właśnie dlatego pozycjonowanie tego rodzaju jest bardzo skuteczną formą promowania w sieci Twojego sklepu.
W dobie popularności mediów społecznościowych nie można zapominać o sile tego narzędzia. Każdy, nawet niewielki sklep internetowy, powinien posiadać własną stronę na Facebooku, aby w ten sposób docierać do nowych Klientów i prowadzić z nimi komunikację. Ponadto można założyć sklep bezpośrednio na Facebooku, o czym piszemy w tym artykule. Dopełnieniem może być mailing informujący o aktualnościach, a także można zdecydować się na marketing szeptany.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
Prezes Zarządu
Manager Działu Obsługi Klienta
Starszy Specjalista SEO
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Asystent Działu Sprzedaży
Sprawdź która platforma będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Pobierz darmowy e-bookOtrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.