Skuteczna promocja w sieci
dla branży deweloperskiej

5
(1)


 

Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami i potrzebuje działań marketingowych, które są idealnie dostosowane do jej specyfiki. Wynika to z wielu czynników, które potencjalny klient weźmie pod uwagę przy wyborze mieszkania czy lokalu użytkowego. Przed decyzją o podjęciu rozmów z danym developerem, Internauta prawdopodobnie przejrzy wiele stron konkurencji. Co zrobić, aby wyróżnić się na tle innych i zachęcić do rozmowy właśnie z Tobą?

Strona internetowa

Samo posiadanie strony to tylko podstawa. Należy zadbać o jej funkcjonalność i atrakcyjność. Ogromną rolę będą ogrywać:

  • wizualizacje graficzne - dobrej jakości zdjęcia oraz materiały wideo. Możesz pokusić się również o przygotowanie wirtualnego spaceru, aby klient mógł poczuć się jak we wnętrzu obiektu.
  • dobry content – w zależności od rodzaju lokalu i klienta docelowego, na którym Ci zależy, podkreśl atuty inwestycji, którą sprzedajesz, np. atrakcyjną lokalizację, bliskość centrum miasta, tereny zielone w okolicy itp. Umieść również kilka zdań, które będą budowały Twoje zaufanie jako developera, np. jak długo funkcjonujesz na rynku i jakie inwestycje udało Ci się już z sukcesem zrealizować.

Zwiększenie widoczności strony

Strona internetowa na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, zwiększy szanse na zainteresowanie Internauty ofertą, którą masz do zaproponowania. Możesz pozycjonować stronę np. na ogólne frazy związane z nieruchomościami, a dodatkowo zastosować reklamę Google Ads dla konkretnych inwestycji, które są obecnie w sprzedaży.

Pamiętaj, że reklama nie musi przyjmować suchej formy tekstowej. Promocja w Google daje możliwość wykorzystania banerów graficznych, które można skierować na konkretne portale, strony lub na YouTube. W tej kwestii najlepiej zdać się na pomoc profesjonalnej firmy.

Monitoring opinii o marce

Kwestia wyboru developera jest tematem, o którym często dyskutuje się w sieci. Potencjalni klienci chcą poznać opinię osób, które skorzystały już z usług danej firmy. Dotyczy to zwłaszcza rynku mieszkaniowego. Dlatego warto monitorować wpisy, w których pojawia się nazwa Twojej marki, zwłaszcza że takie dyskusje mogą stać się narzędziem w ręku konkurencji. Śledząc takie rozmowy, będziesz mógł w porę zareagować na ewentualne zarzuty. Monitoring ułatwią Ci specjalnie do tego przygotowane narzędzia, np. brand24.

Social Media

Jako, że Twoi odbiorcy spędzają dużą ilość wolnego czasu na portalach społecznościowych, nie można lekceważyć ich siły. Prowadź aktywnie profile na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Dodatkowym atutem social media są ich systemy reklamowe, które dają Ci możliwość docierania do nowych odbiorców.

Szerokie opcje targetowania pozwalają dotrzeć do potencjalnie zainteresowanych mniejszym kosztem, niż np. w przypadku billboardów czy reklam radiowych.

Ogłoszenia na portalach tematycznych

Wykorzystaj wysokie zasięgi portali, które są dedykowane nieruchomościom. Większość z nich posiada przestrzenie reklamowe lub specjalne zakładki dedykowane ofertom developerów.

W oparciu o nasze podpowiedzi, możesz stworzyć własną strategię działań w sieci. Niezależnie od tego, które możliwości wybierzesz, pamiętaj o analizie skuteczności i sprawdzaj chociażby statystyki odwiedzin witryny w Google Analytics.

A w razie potrzeby, poproś o kompleksową pomoc agencję marketingową.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Krystian Sakowicz

Sales Development Representative

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn