Strona główna / Blog / Skuteczna promocja w siecidla branży deweloperskiej
Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami i potrzebuje działań marketingowych, które są idealnie dostosowane do jej specyfiki. Wynika to z wielu czynników, które potencjalny klient weźmie pod uwagę przy wyborze mieszkania czy lokalu użytkowego. Przed decyzją o podjęciu rozmów z danym developerem, Internauta prawdopodobnie przejrzy wiele stron konkurencji. Co zrobić, aby wyróżnić się na tle innych i zachęcić do rozmowy właśnie z Tobą?
Samo posiadanie strony to tylko podstawa. Należy zadbać o jej funkcjonalność i atrakcyjność. Ogromną rolę będą ogrywać:
Strona internetowa na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, zwiększy szanse na zainteresowanie Internauty ofertą, którą masz do zaproponowania. Możesz pozycjonować stronę np. na ogólne frazy związane z nieruchomościami, a dodatkowo zastosować reklamę Google Ads dla konkretnych inwestycji, które są obecnie w sprzedaży.
Pamiętaj, że reklama nie musi przyjmować suchej formy tekstowej. Promocja w Google daje możliwość wykorzystania banerów graficznych, które można skierować na konkretne portale, strony lub na YouTube. W tej kwestii najlepiej zdać się na pomoc profesjonalnej firmy.
Kwestia wyboru developera jest tematem, o którym często dyskutuje się w sieci. Potencjalni klienci chcą poznać opinię osób, które skorzystały już z usług danej firmy. Dotyczy to zwłaszcza rynku mieszkaniowego. Dlatego warto monitorować wpisy, w których pojawia się nazwa Twojej marki, zwłaszcza że takie dyskusje mogą stać się narzędziem w ręku konkurencji. Śledząc takie rozmowy, będziesz mógł w porę zareagować na ewentualne zarzuty. Monitoring ułatwią Ci specjalnie do tego przygotowane narzędzia, np. brand24.
Jako, że Twoi odbiorcy spędzają dużą ilość wolnego czasu na portalach społecznościowych, nie można lekceważyć ich siły. Prowadź aktywnie profile na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Dodatkowym atutem social media są ich systemy reklamowe, które dają Ci możliwość docierania do nowych odbiorców.
Szerokie opcje targetowania pozwalają dotrzeć do potencjalnie zainteresowanych mniejszym kosztem, niż np. w przypadku billboardów czy reklam radiowych.
Wykorzystaj wysokie zasięgi portali, które są dedykowane nieruchomościom. Większość z nich posiada przestrzenie reklamowe lub specjalne zakładki dedykowane ofertom developerów.
W oparciu o nasze podpowiedzi, możesz stworzyć własną strategię działań w sieci. Niezależnie od tego, które możliwości wybierzesz, pamiętaj o analizie skuteczności i sprawdzaj chociażby statystyki odwiedzin witryny w Google Analytics.
A w razie potrzeby, poproś o kompleksową pomoc agencję marketingową.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Doradca Klienta
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.