Reklamy graficzne AdWords

5
(1)


Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ cechuje się wysoką skutecznością. Na czym polega reklama graficzna w AdWords i jak można z niej skorzystać?

Reklamy graficzne AdWords Google składają się z obrazu, który zawiera informacje o produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Obraz może być statyczny lub animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary.

Google zastrzega, że obrazy nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie migania i innych efektów rozpraszających użytkowników oraz naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych i reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że reklama graficzna w AdWords, która wielokrotnie łamie zasady określone przez Google, może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.

Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest przenoszony na stronę internetową reklamodawcy.

Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.

Jeśli chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Agencja SEM Internetica pomoże Ci w jej zaprojektowaniu i realizacji, a będzie nadzorować Twoją kampanię i raportować jej wyniki.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów

Zaufali nam

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Bartosz Łukiewicz

Asystent Działu Sprzedaży

Copyright 2007-2023 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn