Strona główna / Blog / Narzędzia marketingowe / Analytics – nadawanie uprawnień
Data publikacji: 2018 (aktualizacja: 20 maja 2025)

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.
W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.
Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”
Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”
Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.
Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
SEO Team Leader
Młodszy Specjalista SEO
Performance Marketing Specialist
Doradca Klienta
Specjalista SEO
Marketplace Specialist



