Marketing Szeptany

5
(1)


Marketing szeptany znacząco wpłynąć na sposób postrzegania Twojej firmy oraz produktów i usług. Klienci coraz chętniej dokonują wyborów nie na podstawie reklam, ale opinii innych odbiorców tej samej oferty. Blogi, fora internetowe i tematyczne portale z możliwością dodawania komentarzy stanowią idealną platformę do nieskrępowanej wymiany informacji, a tym samym kształtowania konkretnego wizerunku firmy i marki – pozytywnego lub negatywnego. Czy wiesz, co piszą o Twojej firmie? Czy opinie na temat Twoich produktów są pozytywne? A może w ogóle nie ma opinii? To olbrzymie pole do zagospodarowania; po prostu dobrze być tam, gdzie o Tobie mówią i szybko reagować w sytuacjach niepożądanych oraz wzmacniać pozytywne reakcje odbiorców.

Warto wiedzieć, że marketing szeptany prowadzony w Internecie umożliwia wypromowanie  produktu czy marki lepiej niż niejedna kampania reklamowa i co ważniejsze, często znacznie niższym kosztem.

W ramach proponowanych przez nas działań w zakresie marketingu szeptanego:

  • Dokonujemy wyboru forów dyskusyjnych, blogów i portali, które będą najlepiej odpowiadać realizacji Twoich celów (m.in. pod kątem konkretnych grup odbiorców, do których zamierzasz dotrzeć).
  • Prowadzimy w internecie (blogi, fora, portale, itp.) komunikację o wydźwięku pozytywnym – zostawiamy odpowiednie komentarze dotyczące Twojej firmy oraz produktów i usług.

Wszystkie działania realizujemy  zgodnie z marketingową teorią ZMOT (Zero Moment of Truth). Zakłada ona, że dzięki reklamom Klienci dokonują zaledwie wstępnego wyboru firmy bądź produktu.Następny etap to właśnie „zerowy moment prawdy”, czyli zderzenie wstępnej decyzji Klienta z opiniami użytkowników, którzy już wcześniej dokonali takiego samego wyboru. ZMOT to zatem najważniejszy moment, podczas którego Klient, po zebraniu opinii dostępnych w sieci, może ostatecznie utwierdzić się w podjętej decyzji, bądź ją zmienić.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Nasze rekomendacje

Krajowa Izba Fizjoterapeutów
Hotel Warszawianka
Ifon
Fundacja TVN
Mostostal
Exira
Rhenus

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Rafał Gawor

SEO Team Leader

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Andrzej Antoszewski

Starszy Doradca Klienta

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Adam Biały

Specjalista SEO

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Piotr Młynarczyk

Specjalista ds. Social Media

Katarzyna Bogucka

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2022 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.