Marketing szeptany znacząco wpłynąć na sposób postrzegania Twojej firmy oraz produktów i usług. Klienci coraz chętniej dokonują wyborów nie na podstawie reklam, ale opinii innych odbiorców tej samej oferty. Blogi, fora internetowe i tematyczne portale z możliwością dodawania komentarzy stanowią idealną platformę do nieskrępowanej wymiany informacji, a tym samym kształtowania konkretnego wizerunku firmy i marki – pozytywnego lub negatywnego. Czy wiesz, co piszą o Twojej firmie? Czy opinie na temat Twoich produktów są pozytywne? A może w ogóle nie ma opinii? To olbrzymie pole do zagospodarowania; po prostu dobrze być tam, gdzie o Tobie mówią i szybko reagować w sytuacjach niepożądanych oraz wzmacniać pozytywne reakcje odbiorców.
Warto wiedzieć, że marketing szeptany prowadzony w Internecie umożliwia wypromowanie produktu czy marki lepiej niż niejedna kampania reklamowa i co ważniejsze, często znacznie niższym kosztem.
W ramach proponowanych przez nas działań w zakresie marketingu szeptanego:
Wszystkie działania realizujemy zgodnie z marketingową teorią ZMOT (Zero Moment of Truth). Zakłada ona, że dzięki reklamom Klienci dokonują zaledwie wstępnego wyboru firmy bądź produktu.Następny etap to właśnie „zerowy moment prawdy”, czyli zderzenie wstępnej decyzji Klienta z opiniami użytkowników, którzy już wcześniej dokonali takiego samego wyboru. ZMOT to zatem najważniejszy moment, podczas którego Klient, po zebraniu opinii dostępnych w sieci, może ostatecznie utwierdzić się w podjętej decyzji, bądź ją zmienić.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
Prezes Zarządu
Manager Działu Obsługi Klienta
Starszy Specjalista SEO
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Asystent Działu Sprzedaży
Sprawdź która platforma będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Pobierz darmowy e-bookOtrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.