Reklamy graficzne AdWords

5
(12)


Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ cechuje się wysoką skutecznością. Ten rodzaj marketingu może przynieść wielu potencjalnych klientów. Na czym polega reklama graficzna w AdWords - jaka jest jej definicja i jak można z niej skorzystać?

Reklamy graficzne AdWords Google to rodzaj reklamy składający się z obrazu, elementów wizualnych który zawiera informacje o produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Obraz może być statyczny lub animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary i wyświetlać się w różnych miejscach. Może zawierać logo czy wezwanie do działania.

Google Ads - czym jest reklama graficzna?

Google zastrzega, że banery nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie migania i innych efektów rozpraszających użytkowników oraz naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych i reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że reklama graficzna AdWords, która wielokrotnie łamie zasady określone przez Google, może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.

Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest przekierowany na stronę internetową reklamodawcy.

Jak utworzyć reklamę graficzną w AdWords?

Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.

Jeśli chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Agencja SEM Internetica pomoże Ci w jej zaprojektowaniu i realizacji, a będzie nadzorować Twoją kampanię i raportować jej wyniki.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 12


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

CEO

Hubert Wasilewski

Team Leader DOK

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Performance Marketing Specialist

Andrzej Antoszewski

Opiekun Klienta

Anna Biedrzycka

Performance Marketing Specialist

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Karolina Szymula (Wasztyl)

SEO Team Leader

Dawid Kotowicz

Młodszy Specjalista SEO

Dominika Moriak

Performance Marketing Specialist

Paweł Handke

Doradca Klienta

Piotr Barczak

Specjalista SEO

Cyprian Dobies

Marketplace Specialist

Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn