Strona główna / Blog / Marketing internetowy / Reklamy graficzne AdWords
Data publikacji: 2018 (aktualizacja: 25 czerwca 2025)

Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ cechuje się wysoką skutecznością. Ten rodzaj marketingu może przynieść wielu potencjalnych klientów. Na czym polega reklama graficzna w AdWords - jaka jest jej definicja i jak można z niej skorzystać?
Reklamy graficzne AdWords Google to rodzaj reklamy składający się z obrazu, elementów wizualnych który zawiera informacje o produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Obraz może być statyczny lub animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary i wyświetlać się w różnych miejscach. Może zawierać logo czy wezwanie do działania.
Google zastrzega, że banery nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie migania i innych efektów rozpraszających użytkowników oraz naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych i reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że reklama graficzna AdWords, która wielokrotnie łamie zasady określone przez Google, może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.
Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest przekierowany na stronę internetową reklamodawcy.
Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.
Jeśli chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Agencja SEM Internetica pomoże Ci w jej zaprojektowaniu i realizacji, a będzie nadzorować Twoją kampanię i raportować jej wyniki.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 12
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
SEO Team Leader
Młodszy Specjalista SEO
Performance Marketing Specialist
Doradca Klienta
Specjalista SEO
Marketplace Specialist