Strona główna / Blog / Jak podbić sprzedaż w okresie okołoświątecznym?
Odpowiedź: Nie trzeba. Sama się podbije.
To tylko częściowo prawda.
Co prawda nawet u klientów, którzy z jakiegoś powodu nie prowadzą dodatkowych działań w okresie świątecznym, obserwujemy znaczne zwyżki wyników, np. dwukrotny wzrost ROAS w stosunku do okresu przedświątecznego, to jednak dużo branż może mocno skorzystać na dodatkowym podkręceniu budżetów w tym czasie.
Największą popularnością w okresie świątecznym cieszą się kosmetyki, odzież, książki, urządzenia elektroniczne oraz biżuteria. Natomiast z naszego doświadczenia wynika, że nawet produkty, które na pierwszy rzut oka nie są w Top 10 prezentów świątecznych, dzięki skutecznej reklamie Google Ads mogą mocno zwiększyć sprzedaż swojego asortymentu. Naszym ulubionym przykładem jest sklep z artykułami jeździeckimi, który w ostatnim czasie cieszy się zwielokrotnioną ilością transakcji, a szczyt dopiero przed nami.
Dodatkowo, warto zaznaczyć, że nawet usługi B2B często cieszą się zwiększonymi poziomami sprzedaży w okresie świąteczno-noworocznym. "Klasykę gatunku" stanowią tu np. biura rachunkowe - koniec roku to najlepszy moment na zmianę biura rachunkowego. Widzimy jednak, że szereg innych usług B2B również cieszy się zwiększonym popytem w tym okresie.
Jeśli chodzi o SEO - tu również można się przygotować na Święta, ale dopiero te w 2023r... Jeśli chodzi o Google Ads - to już ostatni moment, żeby zabrać największy możliwy fragment tortu.
Co możesz zrobić, żeby jak najlepiej przygotować ofertę swojego sklepu internetowego na nadchodzące święta?
Powyższe działania dopalone odpowiednią kampanią mają szansę zrobić różnicę w stosunku do Twojej sprzedaży w trakcie zeszłorocznego okresu świątecznego. Dziś 1 grudnia - to absolutnie ostatni moment na działanie.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 2
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Partnership Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.