Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

5
(1)


Dobra reklama powinna być niedroga i skuteczna. Jeżeli interesuje Cię promocja Twojej strony w internecie, znalezienie ofert spełniających powyższe wymagania wcale nie będzie takie trudne. Warto wziąć pod uwagę przede wszystkim SEO, czyli działania w ramach optymalizacji strony i jej pozycjonowania. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Trudno wskazać z góry, ile będzie wynosiła opłata za czynności prowadzone w ramach SEO, ponieważ są one zawsze określane indywidualnie po rozmowie z Klientem na temat Jego oczekiwań i celów. Pozycjonowanie może być zatem skutecznym narzędziem, jeśli Klient nie dysponuje dużym budżetem marketingowym.

Co wpływa na koszt pozycjonowania?

Ostateczną cenę pozycjonowania kształtuje wiele czynników, a wśród nich znajdują się między innymi:

  • Pracochłonność, czyli ilość pracy, którą trzeba włożyć w optymalizację, a potem pozycjonowanie strony

  • Konkurencyjność branży – w bardziej popularnych sektorach konkurencja będzie wyższa a pozycjonowanie trudniejsze; mniej konkurencyjne branże to z kolei więcej przestrzeni do prowadzenia działań reklamowych.
  • Słowa kluczowe oraz ich konkurencyjność – im bardziej ogólne i popularne słowa kluczowe, tym większe nakłady finansowe będą potrzebne do skutecznego wypromowania strony z ich użyciem.
  • Liczba słów kluczowych – większa liczba słów to także większe koszty, a często tylko więcej fraz może zapewnić optymalne wyniki.
  • Docelowa pozycja strony dla wyników wyszukiwania – osiągnięcie wyższej pozycji wymaga odpowiednio większych nakładów pracy.
  • Pozycjonowana witryna – często konieczne jest przeprowadzenie złożonych prac w celu przygotowania strony pod działania SEO.
  • Okres umowy – dłuższy czas trwania umowy wiąże się z niższym kosztem miesięcznym promocji SEO.
  • Sezonowość – niektóre frazy są bardziej popularne w określonych sezonach.

 

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

CEO

Hubert Wasilewski

Team Leader DOK

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Andrzej Antoszewski

Opiekun Klienta

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Maria Buchowiecka

Partnership Manager

Kamila Czerwonka

Sales Development Representative

Karolina Wasztyl

Spec. SEO

Dawid Kotowicz

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn