Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

9 stycznia 2018
27

Masz pytania?

 

Dobra reklama powinna być niedroga i skuteczna. Jeżeli interesuje Cię promocja Twojej strony w internecie, znalezienie ofert spełniających powyższe wymagania wcale nie będzie takie trudne. Warto wziąć pod uwagę przede wszystkim SEO, czyli działania w ramach optymalizacji strony i jej pozycjonowania. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

 

Trudno wskazać z góry, ile będzie wynosiła opłata za czynności prowadzone w ramach SEO, ponieważ są one zawsze określane indywidualnie po rozmowie z Klientem na temat Jego oczekiwań i celów. Pozycjonowanie może być zatem skutecznym narzędziem, jeśli Klient nie dysponuje dużym budżetem marketingowym.

 

Co wpływa na koszt pozycjonowania?

 

Ostateczną cenę pozycjonowania kształtuje wiele czynników, a wśród nich znajdują się między innymi:

 

  • Pracochłonność, czyli ilość pracy, którą trzeba włożyć w optymalizację, a potem pozycjonowanie strony

 

  • Konkurencyjność branży – w bardziej popularnych sektorach konkurencja będzie wyższa a pozycjonowanie trudniejsze; mniej konkurencyjne branże to z kolei więcej przestrzeni do prowadzenia działań reklamowych.

 

  • Słowa kluczowe oraz ich konkurencyjność – im bardziej ogólne i popularne słowa kluczowe, tym większe nakłady finansowe będą potrzebne do skutecznego wypromowania strony z ich użyciem.

 

  • Liczba słów kluczowych – większa liczba słów to także większe koszty, a często tylko więcej fraz może zapewnić optymalne wyniki.

 

  • Docelowa pozycja strony dla wyników wyszukiwania – osiągnięcie wyższej pozycji wymaga odpowiednio większych nakładów pracy.

 

  • Pozycjonowana witryna – często konieczne jest przeprowadzenie złożonych prac w celu przygotowania strony pod działania SEO.

 

  • Okres umowy – dłuższy czas trwania umowy wiąże się z niższym kosztem miesięcznym promocji SEO.

 

  • Sezonowość – niektóre frazy są bardziej popularne w określonych sezonach.

 

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

3 powody dlaczego poycjonowanie jest procesem ciągłym 3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym »   Jeśli zakładasz, że z agencją SEO wypracujesz kilka fraz na najwyższych pozycjach po czym wasze drogi się rozejdą,... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? »   Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? » Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

IMG 7494 Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
gmptech Case Study Firmy GMP Tech W naszym case study firmy GMP Tech umieściliśmy opis działań, które spowodowały, że witryna posiadająca do niedawna... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno