Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta

17 maja 2018
IMG 7494

Masz pytania?

 

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

 

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

 

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

 

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE”

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

9 AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

na stronę Analytics – nadawanie uprawnień »   Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

10 Audyt linków sponsorowanych » Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej

obraz wyróżniający Budowanie wizerunku marki dzięki reklamie wideo » Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia. Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Content marketing – 5 powodów dla których musisz się nim zainteresować Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia marketingowa... czytaj więcej
Long tail w pozycjonowaniu 9 Dlaczego pozycjonowanie za efekt nie działa? Pozycjonowanie “za efekt” wydaje się być najkorzystniejsze z perspektywy klienta. Są wyniki, jest wynagrodzenie. Tę... czytaj więcej
Jak opracować dobrą strategię SEM Jak opracować dobrą strategię SEM? Dobra strategia SEM. Od czego zacząć?   Na początku warto wyjaśnić, czym w zasadzie jest SEM. Search Engine... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno