Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta

17 maja 2018
IMG 7494

Masz pytania?

 

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

 

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

 

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

 

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE”

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

9 AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

na stronę Analytics – nadawanie uprawnień »   Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

10 Audyt linków sponsorowanych » Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej

obraz wyróżniający Budowanie wizerunku marki dzięki reklamie wideo » Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia. Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

digital marketing 1725340 1920 Skuteczna reklama sklepu internetowego   Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w... czytaj więcej
web hosting shr Xn8S8QU unsplash Jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniało się pozycjonowanie?   Czy obecnie content, szczególnie treści na stronie, mają naprawdę tak wielkie znaczenie dla pozycjonowania,... czytaj więcej
brad neathery nPy0X4xew60 unsplash Kiedy można się spodziewać pierwszych efektów pozycjonowania?   Szybkość i jakość pozycjonowania można zwiększyć dodając do naszej strony Bloga (dział Aktualności), co... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno