Google Tag Manager - nadawanie uprawnień do konta

5
(1)


 

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów

Zaufali nam

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Rafał Gawor

SEO Team Leader

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Copyright 2007-2023 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn