Google AdWords w sieci reklamowej

27 stycznia 2018
analytics 1925495 1920

Masz pytania?

Google i jej rozbudowana sieć reklamowa to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych. W agencji Internetica zapewniamy Ci fachowe wsparcie w prowadzeniu takich kampanii – zawsze w zgodzie z Twoimi indywidualnymi życzeniami.

Siecią reklamową Google nazywa się zbiór stron internetowych, w tym stron Google, jak poczta e-mailowa Gmail, blogi Blogger i serwis YouTube, na których pokazywane są reklamy AdWords. Dodatkowo włącza ona witryny mobilne oraz aplikacje. Zasięg sieci reklamowej AdWords jest w związku z tym bardzo rozległy – to miliony różnych witryn, blogów, serwisów.

Dzięki reklamom Google AdWords w sieci reklamowej można uzyskać dostęp do szerokiego grona Klientów. Mozna również dobierać strony, na których mają być widoczne określone reklamy, co pozwala dopasować je do potrzeb grupy docelowej.

Do klientów można docierać między innymi:

  • za pomocą słów kluczowych AdWords oraz tematów z użyciem kierowania kontekstowego, tak by reklamy były kierowane do obiorców, zainteresowanych daną ofertą;

  • za sprawą konkretnych stron internetowych – tych, które odpowiadają przekazowi reklamowemu reklamodawcy, można wybrać miejsca docelowe, a także zablokować je na tych witrynach, które nie są trafne;

  • docierając w ramach kampanii remarketingowej do osób realnie zainteresowanych zakupem – reklama wyświetla się użytkownikom, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę i zachęca do ponownego skorzystania z oferty, jak również zwiększa świadomość marki.

Reklamy w sieci reklamowej Google mogą mieć różnego rodzaju postać. Oto najpopularniejsze z nich:

  • reklamy tekstowe – zawierają wyłącznie tekst, w tym linki prowadzące do strony docelowej;

  • reklamy graficzne – zawierają grafikę lub zdjęcia;

  • reklamy multimedialne – zawierają animacje lub innego rodzaju ruchome obrazy;

  • reklamy wideo – mają postać filmów.

Wybierając reklamy Google AdWords w sieci reklamowej, możesz osiągnąć bardzo wysoką skuteczność w przekazywaniu treści marketingowych na temat swojej firmy. To powoduje, że zwiększasz sprzedaż usług i produktów, zyskujesz nowych lojalnych Klientów oraz zwiększasz świadomość swojej marki, budując zarazem jej pozytywny wizerunek.

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów   Click-to-call - dlaczego warto umieścić klikalny numer telefonu na swojej witrynie?   Ile razy w przeciągu... czytaj więcej
23 Analiza strony internetowej klienta Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu.... czytaj więcej
Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy   SEO i SEM w sklepie internetowym   Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno