Google AdWords w sieci reklamowej

5
(1)


Google i jej rozbudowana sieć reklamowa to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych. W agencji Internetica zapewniamy Ci fachowe wsparcie w prowadzeniu takich kampanii – zawsze w zgodzie z Twoimi indywidualnymi życzeniami.

Siecią reklamową Google nazywa się zbiór stron internetowych, w tym stron Google, jak poczta e-mailowa Gmail, blogi Blogger i serwis YouTube, na których pokazywane są reklamy AdWords. Dodatkowo włącza ona witryny mobilne oraz aplikacje. Zasięg sieci reklamowej AdWords jest w związku z tym bardzo rozległy – to miliony różnych witryn, blogów, serwisów.

Dzięki reklamom Google AdWords w sieci reklamowej można uzyskać dostęp do szerokiego grona Klientów. Można również dobierać strony, na których mają być widoczne określone reklamy, co pozwala dopasować je do potrzeb grupy docelowej.

Do klientów można docierać między innymi:

  • za pomocą słów kluczowych AdWords oraz tematów z użyciem kierowania kontekstowego, tak by reklamy były kierowane do odbiorców, zainteresowanych daną ofertą;

  • za sprawą konkretnych stron internetowych – tych, które odpowiadają przekazowi reklamowemu reklamodawcy, można wybrać miejsca docelowe, a także zablokować je na tych witrynach, które nie są trafne;

  • docierając w ramach kampanii remarketingowej do osób realnie zainteresowanych zakupem - reklama wyświetla się użytkownikom, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę i zachęca do ponownego skorzystania z oferty, jak również zwiększa świadomość marki.

Reklamy w sieci reklamowej Google mogą mieć różnego rodzaju postać. Oto najpopularniejsze z nich:

  • reklamy tekstowe – zawierają wyłącznie tekst, w tym linki prowadzące do strony docelowej;

  • reklamy graficzne – zawierają grafikę lub zdjęcia;

  • reklamy multimedialne – zawierają animacje lub innego rodzaju ruchome obrazy;

  • reklamy wideo – mają postać filmów.

Wybierając reklamy Google AdWords w sieci reklamowej, możesz osiągnąć bardzo wysoką skuteczność w przekazywaniu treści marketingowych na temat swojej firmy. To powoduje, że zwiększasz sprzedaż usług i produktów, zyskujesz nowych lojalnych Klientów oraz zwiększasz świadomość swojej marki, budując zarazem jej pozytywny wizerunek.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Bartosz Łukiewicz

Sales Development Representative

Zofia Mazurowska

Sales Development Representative

Krystian Sakowicz

Sales Development Representative

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn