Google AdWords w sieci reklamowej

27 stycznia 2018
analytics 1925495 1920

Masz pytania?

Google i jej rozbudowana sieć reklamowa to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych. W agencji Internetica zapewniamy Ci fachowe wsparcie w prowadzeniu takich kampanii – zawsze w zgodzie z Twoimi indywidualnymi życzeniami.

Siecią reklamową Google nazywa się zbiór stron internetowych, w tym stron Google, jak poczta e-mailowa Gmail, blogi Blogger i serwis YouTube, na których pokazywane są reklamy AdWords. Dodatkowo włącza ona witryny mobilne oraz aplikacje. Zasięg sieci reklamowej AdWords jest w związku z tym bardzo rozległy – to miliony różnych witryn, blogów, serwisów.

Dzięki reklamom Google AdWords w sieci reklamowej można uzyskać dostęp do szerokiego grona Klientów. Mozna również dobierać strony, na których mają być widoczne określone reklamy, co pozwala dopasować je do potrzeb grupy docelowej.

Do klientów można docierać między innymi:

  • za pomocą słów kluczowych AdWords oraz tematów z użyciem kierowania kontekstowego, tak by reklamy były kierowane do obiorców, zainteresowanych daną ofertą;

  • za sprawą konkretnych stron internetowych – tych, które odpowiadają przekazowi reklamowemu reklamodawcy, można wybrać miejsca docelowe, a także zablokować je na tych witrynach, które nie są trafne;

  • docierając w ramach kampanii remarketingowej do osób realnie zainteresowanych zakupem – reklama wyświetla się użytkownikom, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę i zachęca do ponownego skorzystania z oferty, jak również zwiększa świadomość marki.

Reklamy w sieci reklamowej Google mogą mieć różnego rodzaju postać. Oto najpopularniejsze z nich:

  • reklamy tekstowe – zawierają wyłącznie tekst, w tym linki prowadzące do strony docelowej;

  • reklamy graficzne – zawierają grafikę lub zdjęcia;

  • reklamy multimedialne – zawierają animacje lub innego rodzaju ruchome obrazy;

  • reklamy wideo – mają postać filmów.

Wybierając reklamy Google AdWords w sieci reklamowej, możesz osiągnąć bardzo wysoką skuteczność w przekazywaniu treści marketingowych na temat swojej firmy. To powoduje, że zwiększasz sprzedaż usług i produktów, zyskujesz nowych lojalnych Klientów oraz zwiększasz świadomość swojej marki, budując zarazem jej pozytywny wizerunek.

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

26 Remarketing – kampania remarketingowa Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę... czytaj więcej
DSC 0716 Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno