Strona główna / Blog / Do czego służy planer słów kluczowych?
Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w odniesieniu do prowadzonych już kampanii. W takich sytuacjach przydaje się tzw. „planer słów kluczowych" udostępniony przez Google w ramach AdWords.
Planer słów kluczowych to specjalne narzędzie do tworzenia nowych słów kluczowych na potrzeby nowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala również na rozwijanie już działających kampanii. Narzędzie to jest udostępnione całkowicie bezpłatnie użytkownikom AdWords. Dostęp do planera znajduje się w karcie „Narzędzia” w menu konta AdWords pod przyciskiem „Planer słów kluczowych”.
W planerze znajdują się propozycje słów kluczowych oraz reklam, które mogą być wykorzystane w promocji. Pozwala on również na sprawdzenie historycznych statystyk dla danych stron oraz prognozowanej skuteczności listy fraz kluczowych. Na jego podstawie można też ustalać budżet kampanii i konkurencyjne stawki.
Chociaż planer słów kluczowych to kopalnia pomysłów na słowa kluczowe dla danej strony internetowej, realna efektywność prowadzonej na ich podstawie kampanii może być zróżnicowana. O jej skuteczności decydują także inne czynniki, między innymi wyznaczony budżet, dany produkt czy usługa, stawki, jak również zachowania Klientów.
W agencji Internetica służymy kompleksową pomocą w dobieraniu słów kluczowych. Bazujemy na wskazaniach z planera Google AdWords, jednak zawsze dokładnie sprawdzamy słowa kluczowe pod kątem ich potencjalnej skuteczności w powiązaniu z innymi kryteriami kampanii. Właśnie to sprawia, że nasze działania są tak skuteczne!
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
Prezes Zarządu
Manager Działu Obsługi Klienta
Starszy Specjalista SEO
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Asystent Działu Sprzedaży
Sprawdź która platforma będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Pobierz darmowy e-bookOtrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.