Do czego służy planer słów kluczowych?

28 stycznia 2018
DSC 0702

Masz pytania?

Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w odniesieniu do prowadzonych już kampanii. W takich sytuacjach przydaje się tzw. „planer słów kluczowych” udostępniony przez Google w ramach AdWords.

Planer słów kluczowych to specjalne narzędzie do tworzenia nowych słów kluczowych na potrzeby nowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych. Pozwala również na rozwijanie już działających kampanii. Narzędzie to jest udostępnione całkowicie bezpłatnie użytkownikom AdWords. Dostęp do planera znajduje się w karcie „Narzędzia” w menu konta AdWords pod przyciskiem „Planer słów kluczowych”.

W planerze znajdują się propozycje słów kluczowych oraz reklam, które mogą być wykorzystane w promocji. Pozwala on również na sprawdzenie historycznych statystyk dla danych stron oraz prognozowanej skuteczności listy fraz kluczowych. Na jego podstawie można też ustalać budżet kampanii i konkurencyjne stawki.

Chociaż planer słów kluczowych to kopalnia pomysłów na słowa kluczowe dla danej strony internetowej, realna efektywność prowadzonej na ich podstawie kampanii może być zróżnicowana. O jej skuteczności decydują także inne czynniki, między innymi wyznaczony budżet, dany produkt czy usługa, stawki, jak również zachowania Klientów.

W agencji Internetica służymy kompleksową pomocą w dobieraniu słów kluczowych. Bazujemy na wskazaniach z planera Google AdWords, jednak zawsze dokładnie sprawdzamy słowa kluczowe pod kątem ich potencjalnej skuteczności w powiązaniu z innymi kryteriami kampanii. Własnie to sprawia, że nasze działania są tak skuteczne!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak organizować konkursy w social media Jak organizować konkursy w Social Media?   Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych jest dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania obecnych... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno