Strona główna / Blog / Budowanie wizerunku marki dzięki reklamie wideo
Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia.
Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu świadomości Twojej marki.
Jak czytamy w materiałach prasowych, które przedstawia YouTube, ten globalny serwis ma ponad miliard użytkowników na całym świecie.
Poznajmy garść faktów o nim:
Powyższe statystyki pokazują jak ogromny potencjał kryje się w dotarciu do tych użytkowników. Różne formaty reklam oraz możliwości targetowania pomogą Ci osiągnąć założone cele biznesowe. Reklamy w serwisie YouTube mają ogromną przewagę nad reklamami w radio lub telewizji ponieważ są mierzalne. Oznacza to, że dokładnie wiemy ilu użytkowników obejrzało Twoją reklamę oraz weszło z nią w interakcję.
(Źródło: https://www.thinkwithgoogle.com/products/youtube-trueview/ )
Jak to działa?
Reklama wideo wyświetla się przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu. Reklamę można pominąć po 5 sekundach.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklamy mogą wyświetlać się na stronach odtwarzania filmów w YouTube oraz w sieci reklamowej Google.
Ile kosztuje?
Płatność następuje dopiero wtedy gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu (lub cały jeśli film jest krótszy niż 30 sekund) lub wejdzie w interakcję z wideo – w zależności co nastąpi wcześniej.
(Źródło: https://www.thinkwithgoogle.com/products/youtube-trueview/ )
Jak to działa?
Reklamy pojawiają się obok treści, którymi interesują się użytkownicy YouTube.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklama pojawi się podczas wyszukiwania w serwisie oraz obok aktualnie oglądanych filmów lub innych treści w sieci reklamowej.
Ile kosztuje?
Płatność następuje wtedy, gdy użytkownik kliknie miniaturę filmu i postanowi go obejrzeć.
Jak to działa?
Docieranie do dużej ilości użytkowników z krótkim przekazem.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklamy wyświetlają się przed filmami, w trakcie lub po jego zakończeniu i trwają maksymalnie 6 sekund.
Ile kosztuje?
Płacisz za każde tysiąc wyświetleń reklamy według stawek CPM (koszt tysiąca wyświetleń).
Poznałeś już formaty reklam i możliwości YouTube. Jednak aby dotrzeć do wszystkich użytkowników tego serwisu potrzebny byłby ogromny nakład finansowy. Poza tym z pewnością nie zależy Ci na dotarciu do wszystkich tych osób. Aby kampania wideo osiągnęła założony cel należy skierować treść reklamy tylko do osób, które interesują się zaprezentowanym tematem - czyli Twoją ofertą. Pomogą Ci w tym precyzyjne możliwości kierowania reklam wideo:
Kampanie wideo przestały być domeną tylko dużych przedsiębiorstw. Dzięki skutecznym metodom kierowania treści wideo do odpowiednich osób ten rodzaj reklamy z chęcią wykorzystywany jest również przez małe firmy.
Zobacz nasze przykładowe wyniki kampanii wideo:
Podsumujmy dlaczego warto skorzystać z reklam wideo na YouTube:
Jeśli zdecydowałeś się na promowanie swojej firmy poprzez kampanię wideo na YouTube zastanów się z jakim przekazem chciałbyś trafić do swoich klientów. Przygotuj film prezentujący Twoją firmę, usługę lub produkt i przeanalizuj jaki budżet możesz zainwestować w ten rodzaj reklamy. Nasi specjaliści pomogą Ci w trafieniu do odpowiedniej grupy odbiorców!
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Team Leader DOK
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Performance Marketing Specialist
Junior Performance Marketing Specialist
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.