Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia.
Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu świadomości Twojej marki.
Jak czytamy w materiałach prasowych, które przedstawia YouTube, ten globalny serwis ma ponad miliard użytkowników na całym świecie.
Poznajmy garść faktów o nim:
Powyższe statystyki pokazują jak ogromny potencjał kryje się w dotarciu do tych użytkowników. Różne formaty reklam oraz możliwości targetowania pomogą Ci osiągnąć założone cele biznesowe. Reklamy w serwisie YouTube mają ogromną przewagę nad reklamami w radio lub telewizji ponieważ są mierzalne. Oznacza to, że dokładnie wiemy ilu użytkowników obejrzało Twoją reklamę oraz weszło z nią w interakcję.
(Źródło: https://www.thinkwithgoogle.com/products/youtube-trueview/ )
Jak to działa?
Reklama wideo wyświetla się przed filmem, w trakcie lub po jego zakończeniu. Reklamę można pominąć po 5 sekundach.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklamy mogą wyświetlać się na stronach odtwarzania filmów w YouTube oraz w sieci reklamowej Google.
Ile kosztuje?
Płatność następuje dopiero wtedy gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu (lub cały jeśli film jest krótszy niż 30 sekund) lub wejdzie w interakcję z wideo – w zależności co nastąpi wcześniej.
(Źródło: https://www.thinkwithgoogle.com/products/youtube-trueview/ )
Jak to działa?
Reklamy pojawiają się obok treści, którymi interesują się użytkownicy YouTube.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklama pojawi się podczas wyszukiwania w serwisie oraz obok aktualnie oglądanych filmów lub innych treści w sieci reklamowej.
Ile kosztuje?
Płatność następuje wtedy, gdy użytkownik kliknie miniaturę filmu i postanowi go obejrzeć.
Jak to działa?
Docieranie do dużej ilości użytkowników z krótkim przekazem.
Gdzie wyświetlają się reklamy?
Reklamy wyświetlają się przed filmami, w trakcie lub po jego zakończeniu i trwają maksymalnie 6 sekund.
Ile kosztuje?
Płacisz za każde tysiąc wyświetleń reklamy według stawek CPM (koszt tysiąca wyświetleń).
Poznałeś już formaty reklam i możliwości YouTube. Jednak aby dotrzeć do wszystkich użytkowników tego serwisu potrzebny byłby ogromny nakład finansowy. Poza tym z pewnością nie zależy Ci na dotarciu do wszystkich tych osób. Aby kampania wideo osiągnęła założony cel należy skierować treść reklamy tylko do osób, które interesują się zaprezentowanym tematem - czyli Twoją ofertą. Pomogą Ci w tym precyzyjne możliwości kierowania reklam wideo:
Kampanie wideo przestały być domeną tylko dużych przedsiębiorstw. Dzięki skutecznym metodom kierowania treści wideo do odpowiednich osób ten rodzaj reklamy z chęcią wykorzystywany jest również przez małe firmy.
Zobacz nasze przykładowe wyniki kampanii wideo:
Podsumujmy dlaczego warto skorzystać z reklam wideo na YouTube:
Jeśli zdecydowałeś się na promowanie swojej firmy poprzez kampanię wideo na YouTube zastanów się z jakim przekazem chciałbyś trafić do swoich klientów. Przygotuj film prezentujący Twoją firmę, usługę lub produkt i przeanalizuj jaki budżet możesz zainwestować w ten rodzaj reklamy. Nasi specjaliści pomogą Ci w trafieniu do odpowiedniej grupy odbiorców!
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-book