Audyt linków sponsorowanych

5
(1)


Kampanie linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron internetowych. Aby mogły one jednak osiągnąć najwyższą skuteczność, warto zdecydować się na audyt linków sponsorowanych - dzięki temu będzie można znacząco poprawić efektywność reklam.

Google daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii AdWords. Niestety brak specjalistycznej wiedzy i doświadczenia może skutkować popełnianiem błędów i obniżeniem skuteczności kampanii. Dlatego warto skorzystać z audytu lub powierzyć prowadzenie kampanii AdWords ekspertom z agencji Internetica.

Skuteczność kampanii Google AdWords jest zależna od wielu różnych czynników. Zdarza się, że rentowność tego rodzaju działań jest niska. Audyt linków sponsorowanych pozwala poznać przyczyny takiego stanu rzeczy.

Podczas badania skuteczności kampanii AdWords, analizowane są następujące czynniki:

  • cele kampanii reklamowej
  • ustawienia i struktura reklam
  • dopasowanie słów kluczowych
  • budowa grup reklamowych
  • efektywność tekstów reklamowych
  • dobór stron docelowych
  • analiza stron konkurencji
  • analiza trendów w wyszukiwarce

Oczywiście czynników decydujących o skuteczności kampanii jest więcej. Aby przygotować kompletny raport, należy uwzględnić wszystkie jej elementy.

Dzięki wykonaniu audytu linków sponsorowanych Google AdWords:

  • dowiesz się, czy Twoje środki finansowe są przyszłościowo inwestowane
  • sprawdzisz, czy polityka słów kluczowych jest optymalna
  • przekonasz się, jak Twoja kampania wygląda na tle konkurencji
  • dowiesz się, czy struktura kampania i jakość tekstów są na właściwym poziomie
  • otrzymasz dokładnie wskazówki, co zrobić, by poprawić efektywność kampanii

 

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Bartosz Łukiewicz

Sales Development Representative

Zofia Mazurowska

Sales Development Representative

Krystian Sakowicz

Sales Development Representative

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn