Analytics – nadawanie uprawnień

26 marca 2018
na stronę

Masz pytania?

 

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.

 

W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.

 

Jak nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

raz

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.

 

Adresy email

 

Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.

 

Ocena
Ilość ocen: 1 Średnia ocena: 5

Masz pytania?

9 AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

IMG 7494 Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta »   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej

DSC 0716 Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

13 Kupony AdWords i korzystanie z nich » Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Do konta... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

14 Reklamy graficzne AdWords Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe... czytaj więcej
unnamed 1 Jak negatywne opinie wpływają na SEO?   Oceny firm w wyszukiwarkach - jak to działa i czy jest istotne z perspektywy SEO?   Opinie klientów o Twojej... czytaj więcej
business 3080799 1280 Pozycjonowanie sklepu internetowego – dobór fraz   Zgodnie z regułą pareto 20% fraz generuje 80% sprzedaży i to właśnie należy mieć w pamięci przygotowując listę... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno