Analytics - nadawanie uprawnień

5
(1)


 

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.

W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.

Jak nadać odpowiednie uprawnienia?

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.

Adresy email

Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów
Zaufali nam
Nasz zespół
Łukasz Iwanek

CEO

Hubert Wasilewski

Team Leader DOK

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Andrzej Antoszewski

Opiekun Klienta

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Opiekun Klienta

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Aldona Liszka

Content Marketing Manager

Maria Buchowiecka

Partnership Manager

Kamila Czerwonka

Sales Development Representative

Karolina Wasztyl

Spec. SEO

Dawid Kotowicz

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn