Analytics – nadawanie uprawnień

26 marca 2018
na stronę

Masz pytania?

 

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.

 

W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.

 

Jak nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

raz

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.

 

Adresy email

 

Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.

 

Ocena
Ilość ocen: 1 Średnia ocena: 5

Masz pytania?

9 AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

IMG 7494 Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta »   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej

DSC 0716 Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

13 Kupony AdWords i korzystanie z nich » Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Do konta... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak założyć sklep na Facebooku Przewodnik krok po kroku Jak założyć sklep na Facebooku? Przewodnik krok po kroku   Potencjał marketingowy tego portalu jest wszystkim znany, ale wciąż stosunkowo niewiele osób wykorzystuje go... czytaj więcej
lazy man waking up his bedroom min Senne marzenia czy nocne koszmary?
Case study w dobie pandemii (sklep z wyrobami pościelowymi)
Omawiany klient jest producentem wyrobów pościelowych i prowadzi sprzedaż swoich produktów w Internecie. Znany jest również... czytaj więcej
IMG 9885001 Reklamy produktowe dla sklepów online   Szukając w Internecie interesujących Cię produktów z pewnością trafiłeś na reklamę w postaci zdjęcia i ceny... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno