Analytics - nadawanie uprawnień

5
(1)


 

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.

W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.

Jak nadać odpowiednie uprawnienia?

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.

Adresy email

Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Powrót do listy artykułów

Zaufali nam

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Rafał Gawor

SEO Team Leader

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Katarzyna Bogucka

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Specjalista SEO

Copyright 2007-2023 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook LinkedIn