Analiza strony internetowej klienta

5 stycznia 2018
23

Masz pytania?

Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu. Od danych zebranych podczas audytu będą zależały dalsze kroki związane z promocją danej strony internetowej.

Strona internetowa powinna być wizytówką jej właściciela. Zdarza się jednak, że nie wszystkie elementy działają na jej korzyść, stąd częste problemy z jej wyszukiwaniem w Google. Jeśli potrzebujesz informacji, czy Twoja strona jest dobrze przygotowana do pozycjonowania, odpowiedź uzyskasz dzięki analizie strony internetowej.

Posiadamy nowoczesne narzędzia umożliwiające przeprowadzenie dokładnego audytu strony. Mamy również wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, dlatego możemy przygotować dla Ciebie wszechstronną i precyzyjną analizę, uwzględniającą wiele rożnych elementów Twojej strony internetowej.

Nasza analiza obejmuje szeroką gamę czynników. Należą do nich między innymi:

  • informacje o poprawności kodu strony internetowej;

  • liczba linków wskazujących na stronę;

  • stopień zindeksowania strony w wyszukiwarkach;

  • szeroka gama wskaźników SEO dla strony;

  • źródła i liczba odwiedzin witryny.

Po zakończeniu analizy strony internetowej Klienta przekazujemy mu wyniki oraz nasze zalecenia. Dzięki temu można w odpowiedni sposób zmodyfikować stronę, tak by mogła ona lepiej współpracować z Google i tym samym przyciągać więcej odwiedzających.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług audytu stron internetowych. To niezbędna czynność, jeśli chcesz rozpocząć skuteczną promocję swojej strony i prawidłowo ją do tego przygotować. Skontaktuj się z nami i zleć nam audyt, a my wykonamy go kompleksowo i profesjonalnie!

Ocena
Ilość ocen: 1 Średnia ocena: 5

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

google on your smartphone 1796337 1920 Potrzebujesz pomocy z AdWords? Jesteśmy do dyspozycji! AdWords jest jednym z najbardziej skutecznych programów reklamowych – dzięki niemu bez problemów można docierać do nowych... czytaj więcej
unnamed Czym jest i jak działa Facebook Edge Rank? Facebook - powrót do korzeni i zmiany w Edge Rank. Jak działa nowy algorytm?   Na początku roku 2018, Mark Zuckerberg... czytaj więcej
Jak opracować dobrą strategię SEM Jak opracować dobrą strategię SEM? Dobra strategia SEM. Od czego zacząć?   Na początku warto wyjaśnić, czym w zasadzie jest SEM. Search Engine... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno