Na czym polega analiza SEO?

6 stycznia 2018
laptop 1209008 1280

Masz pytania?

Zaleca się, aby przed rozpoczęciem działań pozycjonowania strony internetowej czy sklepu internetowego przeprowadzić jego analizę SEO. Analiza ta często nazywana jest także audytem. Na czym polega analiza SEO i kiedy warto ją przeprowadzić?

Firmy specjalizujące się w analizach SEO biorą pod uwagę szereg czynników, które mają wpływ na późniejsze prowadzenie działań optymalizacyjnych na stronie. Analiza może być wykonana również na takiej stronie internetowej, na której już są prowadzone działania SEO – najczęściej w reakcji na niewystarczające rezultaty pozycjonowania.

Po co wykonuje się analizę SEO?

Niezależnie od tego, dla jakiej strony internetowej będą prowadzone czynności w ramach analizy SEO, jej cele są podobne. To między innymi:

  • przegląd elementów istotnych dla SEO;

  • zbadanie obecnego poziomu optymalizacji strony;

  • wskazanie słabych i mocnych punktów optymalizacji;

  • wykrycie błędów, które pojawiają się na stronie.

Co wchodzi w skład analizy SEO?

Analizie SEO poddane są następujące elementy:

  • witryna i jej struktury razem z hierarchią strony oraz kodowaniem, a także zwartością graficzną i tekstową.

  • pozycja strony w wyszukiwarce wraz z analizą stron konkurencji.

Ponadto w ramach analizy SEO przygotowuje się podsumowanie wraz ze wskazaniem zmian, które należy wprowadzić w celu poprawy pozycji i popularności danej strony internetowej. Bez tego trudno o dotarcie do wielu nowych odbiorców.

Jeżeli chcesz sprawdzić, jak Twoja strona internetowa prezentuje się pod kątem SEO, skorzystaj z usług agencji Internetica – posiadamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie i dysponujemy odpowiednimi narzędziami przeznaczonymi do prowadzenia analizy SEO. Zapraszamy serdecznie do wypróbowania naszej oferty!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Digital Marketing Synergia SEO i PPC = sukces w SEM! SEO i Google Ads - czy naprawdę powinieneś wybierać? Zacznijmy od krótkiej notki definicyjnej, dzięki której... czytaj więcej
6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce 6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce SEO sklepu internetowego - 6 złotych zasad   Pozycjonowanie to maraton, a nie sprint, a do każdego długiego biegu... czytaj więcej
52127 optimized Pozycjonowanie lokalne Nieważne gdzie prowadzisz swój biznes i jakiej jest on wielkości. Pozycjonowanie lokalne pomoże Ci zdobyć nowych klientów i... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
QUALID Anti Fraud
QUALID Brand Safety
Sprawdź ofertę
Zamknij okno