Strona główna / Blog / Analityka internetowa / Remarketing – kampania remarketingowa
Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę internetową. Bardzo możliwe, że spotkałeś/aś się w internecie z reklamami, które „chodzą” za Tobą po różnych stronach. Tak właśnie działa remarketing i ten sam efekt możesz osiągnąć w stosunku do użytkowników, którzy kiedykolwiek odwiedzili Twoją stronę WWW. Google jest w stanie rozpoznać, kto był na Twojej stronie internetowej określony czas temu i… podsunąć takiej osobie odpowiednią reklamę.
Naszym zdaniem to odpowiednie zarządzanie listami remarketingowymi. Lista remarketingowa to zestawienie internautów, którzy odwiedzili daną stronę. Można uznać, że są to nasi potencjalni klienci. Nasi Klienci, którzy sami próbują tworzyć dla siebie kampanie remarketingowe, często popełniają podstawowy błąd – wszystkich użytkowników odwiedzających stronę zapisują na tej samej ogólnej liście. Tymczasem można to zrobić znacznie efektywniej. W przypadku sklepu internetowego, oprócz ogólnych list remarketingowych z wykazem wszystkich użytkowników, warto utworzyć osobną listę odbiorców obejmującą tylko tych Klientów, którzy dokonali konwersji i to im wyświetlać reklamy. Kampanię remarketingową Google Ads można wtedy kierować np. do „różnicy” tych list, a więc do osób, które były na stronie, ale nie dokonały zakupu. Do takiej grupy można też dobrać odpowiedni przekaz reklamowy. Kampania będzie wtedy znacznie skuteczniejsza, a równocześnie tańsza.
Gdy internauta wchodzi do Twojego sklepu internetowego, ale nie dokonuje zakupu, nie warto z niego rezygnować – każdy Klient jest ważny. W tej sytuacji warto zainwestować w remarketing kampanii Google Ads, dzięki któremu możesz jeszcze raz zachęcić daną osobę do wizyty w Twoim sklepie i dokonania na niej zakupów.
W agencji Internetica jesteśmy specjalistami w dziedzinie remarketingu. Jeżeli chcesz zdecydować się na taką formę reklamy, chętnie pomożemy Ci w jej prowadzeniu. Wiemy, co zrobić, aby reklamy remarketingowe AdWords dały oczekiwane wyniki, a Twoja strona internetowa zaczęła przynosić jeszcze większe zyski. Skorzystaj z naszych usług marketingu internetowego, a my zadbamy o ich najwyższą skuteczność!
Ciekawe artykuły:
Jak działa remarketing?
Użyj remarketingu, by dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji.
Nasz certyfikat Partnera Google:
https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 405
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Performance Marketing Specialist
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Performance Marketing Specialist
Junior Performance Marketing Specialist
Receive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.