Audyty SEO

Dobrze zoptymalizowana strona internetowa daje lepsze efekty w pozycjonowaniu. Prawidłowa optymalizacja strony wymaga jednak przeprowadzenia wcześniejszej analizy – właśnie dlatego prowadzimy audyt SEO i polecamy skorzystanie z niego przed rozpoczęciem kampanii reklamowej.

 

Nie wiesz, czy Twoja strona jest dostosowana do wytycznych Google? Zleć profesjonalny audyt

 

Audytem SEO nazywa się raport, przygotowywany na podstawie dokładnej analizy strony internetowej przy uwzględnieniu różnego rodzaju czynników, wpływających na ustalanie pozycji strony w wyszukiwarce. Audyt ten przekazuje informacje o słabościach i wartościach strony, a także zawiera propozycje rozwiązań, których wdrożenie pozwoli na poprawę jej pozycji. Jeśli na stronie pojawiają się błędy, właśnie audyt SEO umożliwia ich wykrycie.

 

Największe korzyści, płynące z audytów SEO to:

 

  • możliwość uzyskania i utrzymania dobrej pozycji strony w wyszukiwarce;

  • zwiększenie na stronie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek;

  • poprawa współczynnika konwersji;

  • poprawa działania strony internetowej;

  • dobranie najbardziej efektywnych słów kluczowych;

  • przyspieszenie tempa ładownia strony internetowej;

  • prostsza nawigacja na stronie;

  • dostosowanie strony do standardów sieciowych.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Polecany jest on przede wszystkim wtedy, gdy planuje się rozpoczęcie procesu pozycjonowania strony internetowej oraz przed kampanią Google Ads, a także wtedy, gdy w witrynie obserwuje się spadek ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych. Audyt SEO pozwoli również na sprawdzenie, czy strona przystaje do najnowszych standardów.

 

W trakcie audytu SEO bierze się pod uwagę wiele różnych czynników; najważniejsze z nich to:

 

  • widoczność strony w wyszukiwarce;

  • budowa adresów URL strony;

  • konstrukcja znaczników tytułów i opisów strony;

  • słowa kluczowe dotyczące strony;

  • treść strony internetowej – jej czytelność, unikalność, użyteczność;

  • linkowanie wewnętrzne na stronie;

  • linki przychodzące – ich jakość i liczba;

  • grafika oraz pliki multimedialne strony;

  • wyszukiwarki strony;

  • mapy strony;

  • i wiele innych.

 

Jeśli chcesz skorzystać z audytu strony internetowej pod kątem SEO, zachęcamy do kontaktu z naszą agencją!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

3 powody dlaczego poycjonowanie jest procesem ciągłym 3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym »   Jeśli zakładasz, że z agencją SEO wypracujesz kilka fraz na najwyższych pozycjach po czym wasze drogi się rozejdą,... czytaj więcej

5 najczęściej powielanych mitów o SEO 5 najczęściej powielanych mitów o SEO »   Czas rozprawić się z popularnymi mitami na temat SEO, co bez wahania uczynimy w poniższym artykule. Na początek... czytaj więcej

seo 1210158 1920 Co to jest SEO copywriting i dlaczego jest tak istotny? »   Co to jest SEO copywriting?   Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, musimy zacząć od wyjaśnienia obu członów... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy to już naprawdę koniec google+ Czy to już definitywny koniec Google +? O Google + mówiło się jako powstającej dla Facebooka konkurencji. Serwis społecznościowy od internetowego giganta w wersji... czytaj więcej
Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO?   Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej
Zakazany owoc Zakazany owoc
Czego nie można reklamować w Google Ads?
  Płatne reklamy Google to szybki i efektywny sposób kiedy chcemy, aby nasza promocja wystartowała praktycznie od ręki.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno