Audyty SEO

Dobrze zoptymalizowana strona internetowa daje lepsze efekty w pozycjonowaniu. Prawidłowa optymalizacja strony wymaga jednak przeprowadzenia wcześniejszej analizy – właśnie dlatego prowadzimy audyt SEO i polecamy skorzystanie z niego przed rozpoczęciem kampanii reklamowej.

Audytem SEO nazywa się raport, przygotowywany na podstawie dokładnej analizy strony internetowej przy uwzględnieniu różnego rodzaju czynników, wpływających na ustalanie pozycji strony w wyszukiwarce. Audyt ten przekazuje informacje o słabościach i wartościach strony, a także zawiera propozycje rozwiązań, których wdrożenie pozwoli na poprawę jej pozycji. Jeśli na stronie pojawiają się błędy, właśnie audyt SEO umożliwia ich wykrycie.

Największe korzyści, płynące z audytów SEO to:

  • możliwość uzyskania i utrzymania dobrej pozycji strony w wyszukiwarce;

  • zwiększenie na stronie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek;

  • poprawa współczynnika konwersji;

  • poprawa działania strony internetowej;

  • dobranie najbardziej efektywnych słów kluczowych;

  • przyspieszenie tempa ładownia strony internetowej;

  • prostsza nawigacja na stronie;

  • dostosowanie strony do standardów sieciowych.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Polecany jest on przede wszystkim wtedy, gdy planuje się rozpoczęcie procesu pozycjonowania strony internetowej oraz przed kampanią Google Ads, a także wtedy, gdy w witrynie obserwuje się spadek ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych. Audyt SEO pozwoli również na sprawdzenie, czy strona przystaje do najnowszych standardów.

W trakcie audytu SEO bierze się pod uwagę wiele różnych czynników; najważniejsze z nich to:

  • widoczność strony w wyszukiwarce;

  • budowa adresów URL strony;

  • konstrukcja znaczników tytułów i opisów strony;

  • słowa kluczowe dotyczące strony;

  • treść strony internetowej – jej czytelność, unikalność, użyteczność;

  • linkowanie wewnętrzne na stronie;

  • linki przychodzące – ich jakość i liczba;

  • grafika oraz pliki multimedialne strony;

  • wyszukiwarki strony;

  • mapy strony;

  • i wiele innych.

Jeśli chcesz skorzystać z audytu strony internetowej pod kątem SEO, zachęcamy do kontaktu z naszą agencją!

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Zakazany owoc Zakazany owoc
Czego nie można reklamować w Google Ads?
Płatne reklamy Google to szybki i efektywny sposób kiedy chcemy, aby nasza promocja wystartowała praktycznie od ręki. Wysoka... czytaj więcej
Na czym polega analiza SEO? Zaleca się, aby przed rozpoczęciem działań pozycjonowania strony internetowej czy sklepu internetowego przeprowadzić jego... czytaj więcej
Filtr Google – co to jest? Nie każdy użytkownik wyszukiwarki Google zdaje sobie sprawę z mechanizmów jej działania. Często w dość bolesny sposób... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz