Audyty SEO

Dobrze zoptymalizowana strona internetowa daje lepsze efekty w pozycjonowaniu. Prawidłowa optymalizacja strony wymaga jednak przeprowadzenia wcześniejszej analizy – właśnie dlatego prowadzimy audyt SEO i polecamy skorzystanie z niego przed rozpoczęciem kampanii reklamowej.

Audytem SEO nazywa się raport, przygotowywany na podstawie dokładnej analizy strony internetowej przy uwzględnieniu różnego rodzaju czynników, wpływających na ustalanie pozycji strony w wyszukiwarce. Audyt ten przekazuje informacje o słabościach i wartościach strony, a także zawiera propozycje rozwiązań, których wdrożenie pozwoli na poprawę jej pozycji. Jeśli na stronie pojawiają się błędy, właśnie audyt SEO umożliwia ich wykrycie.

Największe korzyści, płynące z audytów SEO to:

  • możliwość uzyskania i utrzymania dobrej pozycji strony w wyszukiwarce;

  • zwiększenie na stronie ruchu pochodzącego z wyszukiwarek;

  • poprawa współczynnika konwersji;

  • poprawa działania strony internetowej;

  • dobranie najbardziej efektywnych słów kluczowych;

  • przyspieszenie tempa ładownia strony internetowej;

  • prostsza nawigacja na stronie;

  • dostosowanie strony do standardów sieciowych.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Polecany jest on przede wszystkim wtedy, gdy planuje się rozpoczęcie procesu pozycjonowania strony internetowej oraz przed kampanią Google Ads, a także wtedy, gdy w witrynie obserwuje się spadek ruchu pochodzącego z wyszukiwarek internetowych. Audyt SEO pozwoli również na sprawdzenie, czy strona przystaje do najnowszych standardów.

W trakcie audytu SEO bierze się pod uwagę wiele różnych czynników; najważniejsze z nich to:

  • widoczność strony w wyszukiwarce;

  • budowa adresów URL strony;

  • konstrukcja znaczników tytułów i opisów strony;

  • słowa kluczowe dotyczące strony;

  • treść strony internetowej – jej czytelność, unikalność, użyteczność;

  • linkowanie wewnętrzne na stronie;

  • linki przychodzące – ich jakość i liczba;

  • grafika oraz pliki multimedialne strony;

  • wyszukiwarki strony;

  • mapy strony;

  • i wiele innych.

Jeśli chcesz skorzystać z audytu strony internetowej pod kątem SEO, zachęcamy do kontaktu z naszą agencją!

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij