Audyt linków sponsorowanych

31 stycznia 2018

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron internetowych. Aby mogły one jednak osiągnąć najwyższą skuteczność, warto zdecydować się na audyt linków sponsorowanych – dzięki temu będzie można znacząco poprawić efektywność reklam.

 

Google daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii AdWords. Niestety brak specjalistycznej wiedzy i doświadczenia może skutkować popełnianiem błędów i obniżeniem skuteczności kampanii. Dlatego warto skorzystać z audytu lub powierzyć prowadzenie kampanii AdWords ekspertom z agencji Internetica.

 

Skuteczność kampanii Google AdWords jest zależna od wielu różnych czynników. Zdarza się, że rentowność tego rodzaju działań jest niska. Audyt linków sponsorowanych pozwala poznać przyczyny takiego stanu rzeczy.

 

Podczas badania skuteczności kampanii AdWords, analizowane są następujące czynniki:

 

  • cele kampanii reklamowej
  • ustawienia i struktura reklam
  • dopasowanie słów kluczowych
  • budowa grup reklamowych
  • efektywność tekstów reklamowych
  • dobór stron docelowych
  • analiza stron konkurencji
  • analiza trendów w wyszukiwarce

 

Oczywiście czynników decydujących o skuteczności kampanii jest więcej. Aby przygotować kompletny raport, należy uwzględnić wszystkie jej elementy.

 

Dzięki wykonaniu audytu linków sponsorowanych Google AdWords:

 

  • dowiesz się, czy Twoje środki finansowe są przyszłościowo inwestowane
  • sprawdzisz, czy polityka słów kluczowych jest optymalna
  • przekonasz się, jak Twoja kampania wygląda na tle konkurencji
  • dowiesz się, czy struktura kampania i jakość tekstów są na właściwym poziomie
  • otrzymasz dokładnie wskazówki, co zrobić, by poprawić efektywność kampanii

 

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Remarketing – kampania remarketingowa » Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

W jaki sposób zadbać o promocję kobiecych branż w Internecie?   Pojęcie branży kobiecej jest bardzo szerokie - możemy tu zaliczyć między innymi: sprzedaż kosmetyków, modę,... czytaj więcej
Rozbudowane zapytania – ewolucja zachowań użytkowników wyszukiwarek Rozbudowane zapytania – ewolucja zachowań użytkowników wyszukiwarek Jak wykorzystać zmianę w zachowaniach użytkowników wyszukiwarek na rzecz ruchu w swojej witrynie?   Punktem wyjścia... czytaj więcej
Od czego zacząć pozycjonowanie bloga Od czego zacząć pozycjonowanie bloga? Sprawdź, jak dobierać wartościowe słowa kluczowe do artykułów   Stało się, postanowiłeś prowadzić bloga.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz