Audyt linków sponsorowanych

31 stycznia 2018

Masz pytania?

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron internetowych. Aby mogły one jednak osiągnąć najwyższą skuteczność, warto zdecydować się na audyt linków sponsorowanych – dzięki temu będzie można znacząco poprawić efektywność reklam.

 

Google daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii AdWords. Niestety brak specjalistycznej wiedzy i doświadczenia może skutkować popełnianiem błędów i obniżeniem skuteczności kampanii. Dlatego warto skorzystać z audytu lub powierzyć prowadzenie kampanii AdWords ekspertom z agencji Internetica.

 

Skuteczność kampanii Google AdWords jest zależna od wielu różnych czynników. Zdarza się, że rentowność tego rodzaju działań jest niska. Audyt linków sponsorowanych pozwala poznać przyczyny takiego stanu rzeczy.

 

Podczas badania skuteczności kampanii AdWords, analizowane są następujące czynniki:

 

  • cele kampanii reklamowej
  • ustawienia i struktura reklam
  • dopasowanie słów kluczowych
  • budowa grup reklamowych
  • efektywność tekstów reklamowych
  • dobór stron docelowych
  • analiza stron konkurencji
  • analiza trendów w wyszukiwarce

 

Oczywiście czynników decydujących o skuteczności kampanii jest więcej. Aby przygotować kompletny raport, należy uwzględnić wszystkie jej elementy.

 

Dzięki wykonaniu audytu linków sponsorowanych Google AdWords:

 

  • dowiesz się, czy Twoje środki finansowe są przyszłościowo inwestowane
  • sprawdzisz, czy polityka słów kluczowych jest optymalna
  • przekonasz się, jak Twoja kampania wygląda na tle konkurencji
  • dowiesz się, czy struktura kampania i jakość tekstów są na właściwym poziomie
  • otrzymasz dokładnie wskazówki, co zrobić, by poprawić efektywność kampanii

 

Masz pytania?

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Remarketing – kampania remarketingowa » Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

E-mail marketing w służbie SEO   Jak e-mail marketing może pomóc w pozycjonowaniu?   Jak wiadomo, aktywności SEO dzielą się na “on... czytaj więcej
Jak wybrać dobrą nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Nazwa domeny - element wizerunku i tożsamości marki   O ile bez większego problemu możesz zmienić adres swojego... czytaj więcej
Czym jest Marketing Miejsc?   Po co promować miejsca?   Miasta prześcigają się w pomysłach na promocję. Wynika to z korzyści, które... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno