Audyt linków sponsorowanych

31 stycznia 2018

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron internetowych. Aby mogły one jednak osiągnąć najwyższą skuteczność, warto zdecydować się na audyt linków sponsorowanych – dzięki temu będzie można znacząco poprawić efektywność reklam.

Google daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii AdWords. Niestety brak specjalistycznej wiedzy i doświadczenia możeskutkować popełnianiem błędów i obniżeniem skuteczności kampani. Dlatego warto skorzystać z audytu lub powierzyć prowadzenie kampanii AdWords ekspertom z agencji Internetica.

Skuteczność kampanii Google AdWords jest zależna od wielu różnych czynników. Zdarza się, że rentowność tego rodzaju działań jest niska. Audyt linków sponsorowanych pozwala poznać przyczyny takiego stanu rzeczy.

Podczas badania skuteczności kampanii AdWords, analizowane są następujące czynniki:

  • cele kampanii reklamowej;

  • ustawienia i struktura reklam;

  • dopasowanie słów kluczowych;

  • budowa grup reklamowych;

  • efektywność tekstów reklamowych;

  • dobór stron docelowych;

  • analiza stron konkurencji;

  • analiza trendów w wyszukiwarce;

Oczywiście czynników decydujących o skuteczności kampanii jest więcej. Aby przygotować kompletny raport, należy uwzględnić wszystkie jej elementy.

Dzięki wykonaniu audytu linków sponsorowanych Google AdWords:

  • dowiesz się, czy Twoje środki finansowe są przyszłościowo inwestowane;

  • sprawdzisz, czy polityka słów kluczowych jest optymalna;

  • przekonasz się, jak Twoja kampania wygląda na tle konkurencji;

  • dowiesz się, czy struktura kampania i jakość tekstów są na właściwym poziomie;

  • otrzymasz dokładnie wskazówki, co zrobić, by poprawić efektywność kampanii.

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej
Mobile First Index – czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Aktualizacja W 2015 roku, po raz pierwszy liczba wyszukań na urządzeniach mobilnych w wyszukiwarce Google przewyższyła... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij