Analytics – nadawanie uprawnień

26 marca 2018

Masz pytania?

 

Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu śledzenia Analytics zyskamy informację na temat źródeł ruchu, zachowania użytkowników oraz danych e-commerce dla sklepów internetowych.

 

W Analytics możemy nadawać uprawnienia różnym osobom (adresom e-mail), które opiekują się kontem Google Analitycs i mają dostęp do Raportów.

 

Jak nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Po zalogowaniu się na konto https://analytics.google.com należy kliknąć w zakładkę “Administracja”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

 

Następnie w kolumnie “KONTO” klikamy w “zarządzanie użytkownikami”

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy najwyższy poziom dostępu do konta, czyli zaznaczamy wszystkie możliwe checkboxy.

 

Adresy email

 

Osoba dodana w tym panelu zostanie poinformowana mailowo o dostępie do strony.

 

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta »   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? » W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Kupony AdWords i korzystanie z nich » Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Do konta... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Duplicate content Duplicate content
Czym jest i dlaczego jest zły?
  O zjawisku duplicate content pisaliśmy już trochę w artykule „Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników... czytaj więcej
Zakazany owoc Zakazany owoc
Czego nie można reklamować w Google Ads?
  Płatne reklamy Google to szybki i efektywny sposób kiedy chcemy, aby nasza promocja wystartowała praktycznie od ręki.... czytaj więcej
Czym jest Marketing Miejsc?   Po co promować miejsca?   Miasta prześcigają się w pomysłach na promocję. Wynika to z korzyści, które... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno