Analiza strony internetowej klienta

Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu. Od danych zebranych podczas audytu będą zależały dalsze kroki związane z promocją danej strony internetowej.

Strona internetowa powinna być wizytówką jej właściciela. Zdarza się jednak, że nie wszystkie elementy działają na jej korzyść, stąd częste problemy z jej wyszukiwaniem w Google. Jeśli potrzebujesz informacji, czy Twoja strona jest dobrze przygotowana do pozycjonowania, odpowiedź uzyskasz dzięki analizie strony internetowej.

Posiadamy nowoczesne narzędzia umożliwiające przeprowadzenie dokładnego audytu strony. Mamy również wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, dlatego możemy przygotować dla Ciebie wszechstronną i precyzyjną analizę, uwzględniającą wiele rożnych elementów Twojej strony internetowej.

Nasza analiza obejmuje szeroką gamę czynników. Należą do nich między innymi:

  • informacje o poprawności kodu strony internetowej;

  • liczba linków wskazujących na stronę;

  • stopień zindeksowania strony w wyszukiwarkach;

  • szeroka gama wskaźników SEO dla strony;

  • źródła i liczba odwiedzin witryny.

Po zakończeniu analizy strony internetowej Klienta przekazujemy mu wyniki oraz nasze zalecenia. Dzięki temu można w odpowiedni sposób zmodyfikować stronę, tak by mogła ona lepiej współpracować z Google i tym samym przyciągać więcej odwiedzających.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług audytu stron internetowych. To niezbędna czynność, jeśli chcesz rozpocząć skuteczną promocję swojej strony i prawidłowo ją do tego przygotować. Skontaktuj się z nami i zleć nam audyt, a my wykonamy go kompleksowo i profesjonalnie!

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij