Analiza strony internetowej klienta

5 stycznia 2018

Masz pytania?

Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu. Od danych zebranych podczas audytu będą zależały dalsze kroki związane z promocją danej strony internetowej.

Strona internetowa powinna być wizytówką jej właściciela. Zdarza się jednak, że nie wszystkie elementy działają na jej korzyść, stąd częste problemy z jej wyszukiwaniem w Google. Jeśli potrzebujesz informacji, czy Twoja strona jest dobrze przygotowana do pozycjonowania, odpowiedź uzyskasz dzięki analizie strony internetowej.

Posiadamy nowoczesne narzędzia umożliwiające przeprowadzenie dokładnego audytu strony. Mamy również wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, dlatego możemy przygotować dla Ciebie wszechstronną i precyzyjną analizę, uwzględniającą wiele rożnych elementów Twojej strony internetowej.

Nasza analiza obejmuje szeroką gamę czynników. Należą do nich między innymi:

  • informacje o poprawności kodu strony internetowej;

  • liczba linków wskazujących na stronę;

  • stopień zindeksowania strony w wyszukiwarkach;

  • szeroka gama wskaźników SEO dla strony;

  • źródła i liczba odwiedzin witryny.

Po zakończeniu analizy strony internetowej Klienta przekazujemy mu wyniki oraz nasze zalecenia. Dzięki temu można w odpowiedni sposób zmodyfikować stronę, tak by mogła ona lepiej współpracować z Google i tym samym przyciągać więcej odwiedzających.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług audytu stron internetowych. To niezbędna czynność, jeśli chcesz rozpocząć skuteczną promocję swojej strony i prawidłowo ją do tego przygotować. Skontaktuj się z nami i zleć nam audyt, a my wykonamy go kompleksowo i profesjonalnie!

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
Audyt linków sponsorowanych Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej
Od czego zacząć pozycjonowanie bloga Od czego zacząć pozycjonowanie bloga? Sprawdź, jak dobierać wartościowe słowa kluczowe do artykułów   Stało się, postanowiłeś prowadzić bloga.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno