Analiza strony internetowej klienta

5 stycznia 2018

Masz pytania?

Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu. Od danych zebranych podczas audytu będą zależały dalsze kroki związane z promocją danej strony internetowej.

Strona internetowa powinna być wizytówką jej właściciela. Zdarza się jednak, że nie wszystkie elementy działają na jej korzyść, stąd częste problemy z jej wyszukiwaniem w Google. Jeśli potrzebujesz informacji, czy Twoja strona jest dobrze przygotowana do pozycjonowania, odpowiedź uzyskasz dzięki analizie strony internetowej.

Posiadamy nowoczesne narzędzia umożliwiające przeprowadzenie dokładnego audytu strony. Mamy również wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, dlatego możemy przygotować dla Ciebie wszechstronną i precyzyjną analizę, uwzględniającą wiele rożnych elementów Twojej strony internetowej.

Nasza analiza obejmuje szeroką gamę czynników. Należą do nich między innymi:

  • informacje o poprawności kodu strony internetowej;

  • liczba linków wskazujących na stronę;

  • stopień zindeksowania strony w wyszukiwarkach;

  • szeroka gama wskaźników SEO dla strony;

  • źródła i liczba odwiedzin witryny.

Po zakończeniu analizy strony internetowej Klienta przekazujemy mu wyniki oraz nasze zalecenia. Dzięki temu można w odpowiedni sposób zmodyfikować stronę, tak by mogła ona lepiej współpracować z Google i tym samym przyciągać więcej odwiedzających.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług audytu stron internetowych. To niezbędna czynność, jeśli chcesz rozpocząć skuteczną promocję swojej strony i prawidłowo ją do tego przygotować. Skontaktuj się z nami i zleć nam audyt, a my wykonamy go kompleksowo i profesjonalnie!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Ile kosztuje strona internetowa? Cena strony internetowej dla firmy Od czego zależy cena strony internetowej?   Odpowiedź na powyższe pytanie nie jest prosta, ponieważ ostateczny koszt... czytaj więcej
Dystrybucja contentu – sprawdzone sposoby Dystrybucja contentu – sprawdzone sposoby Jak dystrybuować content?   Stworzenie dobrej treści wymaga pomysłu, czasu, wiedzy i umiejętności. Niemniej to... czytaj więcej
Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać?   Wraz z rozwojem internetu, ewoluowały również nasze zachowania w sieci. Wszyscy mamy nieco większą świadomość na... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Poznaj ceny
Zamknij okno