Na czym polega analiza SEO?

6 stycznia 2018

Zaleca się, aby przed rozpoczęciem działań pozycjonowania strony internetowej czy sklepu internetowego przeprowadzić jego analizę SEO. Analiza ta często nazywana jest także audytem. Na czym polega analiza SEO i kiedy warto ją przeprowadzić?

Firmy specjalizujące się w analizach SEO biorą pod uwagę szereg czynników, które mają wpływ na późniejsze prowadzenie działań optymalizacyjnych na stronie. Analiza może być wykonana również na takiej stronie internetowej, na której już są prowadzone działania SEO – najczęściej w reakcji na niewystarczające rezultaty pozycjonowania.

Po co wykonuje się analizę SEO?

Niezależnie od tego, dla jakiej strony internetowej będą prowadzone czynności w ramach analizy SEO, jej cele są podobne. To między innymi:

  • przegląd elementów istotnych dla SEO;

  • zbadanie obecnego poziomu optymalizacji strony;

  • wskazanie słabych i mocnych punktów optymalizacji;

  • wykrycie błędów, które pojawiają się na stronie.

Co wchodzi w skład analizy SEO?

Analizie SEO poddane są następujące elementy:

  • witryna i jej struktury razem z hierarchią strony oraz kodowaniem, a także zwartością graficzną i tekstową.

  • pozycja strony w wyszukiwarce wraz z analizą stron konkurencji.

Ponadto w ramach analizy SEO przygotowuje się podsumowanie wraz ze wskazaniem zmian, które należy wprowadzić w celu poprawy pozycji i popularności danej strony internetowej. Bez tego trudno o dotarcie do wielu nowych odbiorców.

Jeżeli chcesz sprawdzić, jak Twoja strona internetowa prezentuje się pod kątem SEO, skorzystaj z usług agencji Internetica – posiadamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie i dysponujemy odpowiednimi narzędziami przeznaczonymi do prowadzenia analizy SEO. Zapraszamy serdecznie do wypróbowania naszej oferty!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?   Dobra reklama powinna być niedroga i skuteczna. Jeżeli interesuje Cię promocja Twojej strony w internecie,... czytaj więcej
Popularność promocji i reklamy w wyszukiwarce Google oraz jej formy   Nie trzeba nikogo przekonywać, że jest to olbrzymi potencjał promocyjny i marketingowy, który należy wykorzystać.... czytaj więcej
AdWords – reklama na każdą kieszeń   Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę „za efekt”
Zamknij okno