Na czym polega analiza SEO?

6 stycznia 2018

Zaleca się, aby przed rozpoczęciem działań pozycjonowania strony internetowej czy sklepu internetowego przeprowadzić jego analizę SEO. Analiza ta często nazywana jest także audytem. Na czym polega analiza SEO i kiedy warto ją przeprowadzić?

Firmy specjalizujące się w analizach SEO biorą pod uwagę szereg czynników, które mają wpływ na późniejsze prowadzenie działań optymalizacyjnych na stronie. Analiza może być wykonana również na takiej stronie internetowej, na której już są prowadzone działania SEO – najczęściej w reakcji na niewystarczające rezultaty pozycjonowania.

Po co wykonuje się analizę SEO?

Niezależnie od tego, dla jakiej strony internetowej będą prowadzone czynności w ramach analizy SEO, jej cele są podobne. To między innymi:

  • przegląd elementów istotnych dla SEO;

  • zbadanie obecnego poziomu optymalizacji strony;

  • wskazanie słabych i mocnych punktów optymalizacji;

  • wykrycie błędów, które pojawiają się na stronie.

Co wchodzi w skład analizy SEO?

Analizie SEO poddane są następujące elementy:

  • witryna i jej struktury razem z hierarchią strony oraz kodowaniem, a także zwartością graficzną i tekstową.

  • pozycja strony w wyszukiwarce wraz z analizą stron konkurencji.

Ponadto w ramach analizy SEO przygotowuje się podsumowanie wraz ze wskazaniem zmian, które należy wprowadzić w celu poprawy pozycji i popularności danej strony internetowej. Bez tego trudno o dotarcie do wielu nowych odbiorców.

Jeżeli chcesz sprawdzić, jak Twoja strona internetowa prezentuje się pod kątem SEO, skorzystaj z usług agencji Internetica – posiadamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie i dysponujemy odpowiednimi narzędziami przeznaczonymi do prowadzenia analizy SEO. Zapraszamy serdecznie do wypróbowania naszej oferty!

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
Czy to już naprawdę koniec google+ Czy to już definitywny koniec Google +? O Google + mówiło się jako powstającej dla Facebooka konkurencji. Serwis społecznościowy od internetowego giganta w wersji... czytaj więcej
E-mail marketing w służbie SEO   Jak e-mail marketing może pomóc w pozycjonowaniu?   Jak wiadomo, aktywności SEO dzielą się na “on... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij