AdWords – reklama na każdą kieszeń

19 lutego 2018

Masz pytania?

 

Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Nawet te firmy, które nie dysponują rozbudowanym budżetem reklamowym, mogą z powodzeniem promować się w sieci i dzięki temu zyskiwać nowych Klientów i podnosić swoje zyski.

 

Szukając niskich kosztów, a jednocześnie bardzo dobrych efektów, warto wybrać AdWords – reklama tego typu cieszy się obecnie dużym powodzeniem. Polega ona na stworzeniu kampanii linków sponsorowanych, które wyświetlają się bezpośrednio w wyszukiwarce Google, i to od razu na najlepiej widocznej pozycji – na górze strony nad wynikami wyszukiwania oraz w bocznym boksie.

 

Reklamy tego rodzaju mogą wyświetlać się również na innych stronach internetowych, współpracujących z Google. AdWords to reklama kontekstowa, dopasowana do wyniku wyszukiwania, dlatego też trafia bezpośrednio do odbiorców.

 

Rozliczenie za promocję następuje zazwyczaj w systemie PPC – Pay-Per-Click, czyli jako opłata za jedno kliknięcie. Dzięki temu firma nie płaci za samo wyświetlanie swojej reklamy, lecz za konkretne działanie podjęte w sieci przez jej potencjalnego Klienta – gwarantuje to większą skuteczność i opłacalność. Z łatwością można także określić limity budżetowe dla danej kampanii linków sponsorowanych, by nie kosztowała ona więcej, niż wstępnie określił reklamodawca.

 

Zasadniczo kampanię AdWords można prowadzić samodzielnie, niemniej dopasowanie odpowiednich słów kluczowych oraz wielu innych parametrów związanych z realizacją kampanii, może nastręczać trudności. Dlatego w agencji Internetica służymy Ci profesjonalną pomocą w zakresie kampanii AdWords. Możemy pochwalić się nie tylko wieloletnim doświadczeniem, ale także oficjalnym certyfikatem Google AdWords.

 

Przygotujemy dla Twojej firmy konkretny plan kampanii, zrealizujemy go, a następnie będziemy Cię informować o wynikach. W ten sposób zyskujesz pewność, że zainwestowane w reklamę Ads pieniądze szybko się zwrócą, a wykupiona kampania da Ci oczekiwane zyski. Zapraszamy do współpracy!

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

Audyt linków sponsorowanych » Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej

Do czego służy planer słów kluczowych? » Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w odniesieniu do prowadzonych już kampanii. W takich... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych? Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
Google AdWords w wyszukiwarce System reklamowy AdWords oferowany przez Google cieszy się dużym powodzeniem – linki sponsorowane AdWords są w stanie... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno